Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال در تشریح این خبر گفت: بیست و دوم آبان ماه پرونده‌ای در کلانتری ۱۰۷ فلسطین با موضوع سرقت لوازم و متعلقات کولرهای گازی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان که از پشت بام یک ساختمان اداری تجاری سرقت شده بود تشکیل شد.

به گزارش مهر رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران افزود: با دریافت پرونده کارآگاهان مبارزه با سرقت اماکن پایگاه سوم پلیس آگاهی با انجام تحقیقات موفق می شوند متهم اصلی به نام سیروس را شناسایی و دستگیر کنند و متهم در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی معترف و اعلام داشت، از طریق دیوار و نرده های ساختمان به بالای پشت بام رفته و سرقت را انجام دادم و اموال سرقتی را به شخصی به هویت نوروز که در ضایعات فعالیت داشت فروختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان در ادامه با هماهنگی های قضائی مالخر را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند، افزود: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و اموال مسروقه را پس از خرید فروخته است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت: با دستگیری سارق و مالخر پرونده و اعتراف صریح آنها به بزه انتسابی پرونده برای سیر مراحل قانونی به شعبه رسیدگی کننده در دادسرای ناحیه ۶ تهران ارسال و متهمان با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پایگاه سوم پلیس آگاهی صراط پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد

سرهنگ رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل‌های برق و مخابراتی در برخی از محلات شهرستان مبارکه، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: عملیات دستگیری سارق به صورت ویژه آغاز شد و در نهایت متهم دریک اقدام ضربتی و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارق پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس و در تحقیقات انجام شده به ۲۳ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابراتی در سطح شهرستان مبارکه اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6094405

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • از آزادی بابک زنجانی تا بازداشت صاحب چای دبش و باغ ازگل