Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا گفت: تلاش می‌کنم بلافاصله بعد از بهبودی تمرینات را آغاز کنم چون امسال سال المپیک است و نمی‌خواهم از رقیبانم عقب بمانم.

امین میرزازاده در گفت‌وگو با میزان درباره شرایطش بعد از ابتلا به بیماری کرونا اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و دوران قرنطینه‌ام تمام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه علائم بالینی بیماری را هم ندارم، اما قرار است یک آزمایش نهایی انجام دهم و مطمئن شوم.

وی درمورد از دست دادن مسابقات انتخابی و از طرفی لغو مسابقات جهانی گفت: وقتی انتخابی را از دست دادم واقعاً ناراحت شدم، چون آمادگی و انگیزه بالایی برای حضور در مسابقات جهانی داشتم. خیلی دوست داشتم در انتخابی کشتی بگیرم تا ملی‌پوش ایران در مسابقات جهانی شوم، اما همه چیز به هم ريخت.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جوانان جهان و قهرمان آسیا درباره برنامه‌اش برای رقابت‌های پیش رو عنوان کرد: نمی‌دانم برنامه‌های فدراسیون به چه صورت است، اما من تلاش می‌کنم بلافاصله بعد از بهبودی تمرینات را آغاز کنم چون امسال سال المپیک است و نمی‌خواهم از رقیبانم عقب بمانم و شانس حضور در المپیک را از دست بدهم. در حال حاضر مسابقات لیگ را در پیش داریم و خودم را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کنم.

بیشتر بخوانید:  میکاییلی: تا شرایط عادی نشود امکان هیچگونه برنامه‌ریزی را نداریم/ ما هم دوست داریم اردوهای کشتی زودتر شروع شود

انتهای پیام/

برچسب ها: امین میرزازاده کشتی فرنگی فدراسیون کشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی فرنگی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه

فینال وزن ۶۵ کیلوگرم انتخابی روسیه بین شامیل ممدوف و عباس گاژی ماگمادوف برگزار شد که ممدوف دارنده مدال برنز سال ۲۰۲۳ جهان این کشتی را به سود خود تمام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات انتخابی تیم ملی روسیه در رشته کشتی آزاد طی چند روز به انجام رشید تا ترکیب المپیکی روس‌ها در پاریس مشخص شود.

در وزن 97 کیلوگرم باوجودیکه اتحادیه جهانی طبق تصمیم کمیته بین المللی المپیک، به عبدالرشید سعدالله یف اجازه شرکت در مسابقات گزینشی اروپایی را نداد و پیش از آن نیز رومانی مانع از کشتی گرفتن تانک روسی در مسابقات قهرمانی اروپا شده بود، این کشتی‌گیر با شکست عیخان جبرئیلوف صاحب دوبنده تیم ملی روسیه شد.

چندی پیش، بعد از آنکه دقیقه نود به روس‌ها اعلام شد اجازه استفاده از سعدالله‌یف را ندارند آنها جبرئیلوف را به جای رشید به باکو فرستادند که توانست سهمیه المپیک بگیرد.

به نظر می رسد اگر همچنان محرومیت سعدالله یف از شرکت در مسابقات ادامه دار باشد، بازنده او در مسابقات انتخابی، راهی پاریس شود.

فینال وزن 65 کیلوگرم این رقابت‌ها نیز بین شامیل ممدوف و عباس گاژی ماگمادوف برگزار شد که ممدوف دارنده مدال برنز سال 2023 جهان این کشتی را به سود خود تمام کرد.

گاژی ماگمادوف که طی سال‌های اخیر تیم بانک شهر را در مسابقات لیگ برتر و باشگاه های جهان همراهی کرده، کشتی گیر 61 کیلوگرم است که نایب قهرمان سال 2023 جهان و قهرمان 2024 اروپاست و در سال المپیک شانس خود را در وزن المپیکی 65 کیلوگرم امتحان کرد.

عبدالله کوربانوف در 125 کیلو، ابراهیم کادی یف در 86 کیلو، انزار زاکوئف در 74 کیلو و احمد ادریس اف در 57 کیلو نیز قهرمان روسیه شدند.

پیش از این گاتسالوف سیداکوف در 74 کیلو و آرتور نایفونوف در 86 کیلو را از شرکت در این مسابقات معاف کرده بود. رشیدوف در 65 کیلوگرم نیز به دلیل مصدومیت در این مسابقات شرکت نکرد.

کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!