Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مهدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری مرحله دوم اردوی تیم ملی بوکس جوانان، اظهار داشت: اردوی دو هفته‌ای تیم ملی جوانان از 15 آذر ماه در قم آغاز می‌شود. به خاطر بیماری کرونا تمرینات دو هفته‌ای برنامه‌ریزی شده است که از لحاظ روحی و روانی برای ملی‌پوشان مناسب است. برای ادامه اردوها نیز برنامه‌های آماده‌سازی تیم را به فدراسیون داده‌ایم و اگر شرایط کرونایی در کشور بحرانی نشود، بالطبع اردوها به موقع انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد وقفه دو ماهه اردوها نیز عنوان کرد: تمرینات تمامی ملی‌پوشان را از طریق فضای مجازی زیر نظر داریم. سه گروه در واتساپ تشکیل دادیم که مرتضی سپهوند، ایمان طیبی و خودم به هر سه گروه نظارت دارم. هر روز برنامه تمرینی را به بچه‌ها می‌دهیم و سپس گوشه‌ای از تمرینات‌شان را برای کادر فنی ارسال ‌می‌کنند. اعضای کادر فنی هر شب از طریق ویدئو کنفرانس با هم صحبت می‌کنیم و تمرینات را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در نهایت نقاط ضعف و قوت نفرات را در هر روز تمرین اعلام می‌کنیم. این کار برای ملی‌پوشان تاثیرگذار است و دچار عقب افتادگی هم نمی‌شویم. 

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان در پاسخ به این سوال که آیا تیم کامل به مسابقات جهانی اعزام می‌شود؟ گفت: تمام تلاش‌مان این است که همه نفرات تیم ملی جوانان را به رقابتهای جهانی اعزام کنیم. اما اولین شرط برای بوکسورهای ملی‌پوش این است که توانایی‌شان در زمینه‌های آمادگی جسمانی و تکنیکی به اندازه حضور در مسابقات جهانی باشد. 

مهدی‌پور در خصوص کسب اولین مدال جهانی بوکس کشورمان، تاکید کرد: اگر برنامه‌های اردویی با نظم و مستمر انجام شود و همچنین شانس و قرعه خوبی به بوکسورهای ما بخورد، اولین مدال تاریخ بوکس ایران را در مسابقات جهانی به دست خواهیم آورد.

 وی درباره تفاوت بوکس ایران با سایر کشورها هم یادآور شد: در بیشتر دنیا، بوکس ورزش طراز اول کشورهاست. هزینه‌های قابل توجه‌ای برای پیشرفت و رشد این ورزش در نظر گرفته می‌شود. کشورهای آسیایی نظیر هند، ازبکستان، ژاپن، تایلند، کره‌جنوبی و... اردوهای برون مرزی بسیار زیادی را قبل از مسابقات رسمی خودشان برگزار می‌کنند، ولی در ایران به ورزش بوکس خیلی اهمیت داده نمی‌شود. اگر می‌خواهیم در مسابقات جهانی و بازی‌های المپیک مدال بگیریم، باید به بوکس مثل یک ورزش طراز اول توجه شود.

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان افزود: در تمام کشورهای دنیا، کسب یک مدال طلای بوکس در بازی‌های المپیک و رقابتهای جهانی از گرفتن مدال کشتی بازتاب خبری بالاتر و بیشتری دارد.

مهدی‌پور خاطرنشان کرد: از وقتی که حسین ثوری به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد، شرایط بسیار تغییر کرده است. ورزش بوکس در ارگان و نهادها از نظیر شهرداری، ارتش، دانشگاه‌ها و ... رونق گرفته است. امیدوارم روزهای امید بخشی در آینده رقم بخورد و روند پیشرفت و رشد ادامه پیدا کند تا شاهد موفقیت‌ها بوکس باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوکس ورزش جوانان مسابقات جهانی مسابقات جهانی مهدی پور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد

سیروس اجنوردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فاطمه عروجی با کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات کاراته ازبکستان و درخشش در مسابقات بین المللی برای اولین بار در عرصه ورزش غرب خراسان تاریخ ساز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوشاب با بیان اینکه در این مسابقات سه نوجوان ورزشکار دختر از شهرستان خوشاب به عنوان نماینده تیم ملی کاراته ایران از خراسان رضوی در مسابقات ازبکستان شرکت داشتند، گفت: حضور نوجوانان ورزشکار خوشابی در مسابقات آسیایی تیم ملی و کسب مقام دومی در مسابقات کاراته افتخار بزرگی برای شهرستانی است که از نظر امکانات ورزشی محروم‌است و برای ۳۵ هزار نفر یک سالن ورزشی دارد.

وی با تاکید بر حمایت مسؤولان ورزشی و ادارات دولتی از هویت سازی دختران خوشابی در عرصه‌های فرهنگی برای ادامه راه این ورزشکاران ودرخشش آنها در عرصه‌های ورزشی افزود: مسابقات بعدی در کشور عمان برگزار می‌شود که امیدواریم مسؤولان با حمایت‌های خودشان از حضور این قهرمان خوشابی در عرصه‌های بین المللی و آسیایی حمایت و کمک‌های لازم انجام دهند.

اجنوردی با بیان اینکه درخشش ورزشکاران خوشابی در عرصه بین المللی باعث شده است که ورزشکاران دیگر با انگیزه بیشتری برای فتح قله‌های بزرگ اقدام کنند، افزود: کسب مقام نایب قهرمانی توسط دختر نوجوان ایرانی از شهرستان خوشاب در حالی رخ داده است که برخی از شهرستان‌های بزرگی که مدعی ورزش هستند نتوانستند مقامی در عرصه‌های بین المللی کسب کنند.

کد خبر 6097982

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| دست رستمیان از کسب مدال کوتاه ماند
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز