Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته جاد ترامپ موفق شد در فینال رقابت‌های اسنوکر آزاد ایرلند شمالی ۲۰۲۰ به پیروزی برسد و قهرمان این مسابقات شود.

به گزارش ایسنا، شب گذشته (یک‌شنبه) فینال رقابت‌های اسنوکر آزاد ایرلند شمالی ۲۰۲۰ بین نفر اول و دوم اسنوکر جهان برگزار شد. طبق حدس صحیح بسیاری از طرفداران اسنوکر، رونی اُ سالیوان و جاد ترامپ بازهم در فینال این مسابقات رو به روی یکدیگر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاد ترامپ مرد شماره یک اسنوکر جهان موفق شد در فینال این مسابقات رونی اُ سالیوان ستاره سرشناس و نفر دوم جهان را با نتیجه کلی ۹ بر ۷ شکست دهد و برای سومین سال متوالی قهرمان این مسابقات شود. 

 در دو دوره گذشته این رقابت‌ها رونی اُ سالیوان و جاد ترامپ در فینال با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند که در هر دو بازی، جاد ترامپ موفق شده  پیروز میدان شود و قهرمانی را به نام خود ثبت کند. امسال هم نفر یک اسنوکر جهان موفق شد رونی را شکست دهد تا اُ سالیوان برای سومین سال متوالی از دست یافتن به عنوان قهرمانی مقابل ترامپ بازماند.

سومین قهرمانی متوالی  جاد ترامپ به نوعی برای او یک رکورد به حساب می‌آید. او با کسب سه عنوان قهرمانی در صدر جدول عنوان‌های قهرمانی مسابقات آزاد ایرلند شمالی قرار دارد. 

بدین ترتیب جاد ترامپ موفق شد با این قهرمانی ۷۰ هزار پوند را به خانه ببرد. هم‌چنین رونی اُ سالیوان با کسب نایب قهرمانی ۳۰ هزار پوند را برنده شد.

این رقابت‌ها در مارشال آرنا در میلتون کینز با رعایت سرسخت قوانین بهداشتی برگزار شد. رقابت‌های آزاد ایرلند شمالی ۲۰۲۰ که از ۲۶ آبان کار خود را آغاز کرده بود تا ۲ آذر ادامه داشت. در این رقابت‌ها جاد ترامپ نفر اول اسنوکر جهان، رونی اُ سالیوان نفر دوم اسنوکر جهان، نیل رابرتسون نفر سوم جهان و مارک سلبی نفر چهارم رده‌بندی جهانی حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شطرنج رونی ا سالیوان جاد ترامپ آزاد ایرلند شمالی اسنوکر جهان جاد ترامپ موفق شد رونی ا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا

کدام یک از تیم های ورزشی ایران در قاره آسیا برتری جدی تر دارند؟ به نظر می رسد پاسخ به این سوال چندان سخت نیست.

به گزارش طرفداری، با وجود این که ایران ورزشکاران و تیمهای قدرتمندی مثل کشتی فرنگی، والیبال، فوتبال، تکواندو، ووشو و کاراته را در آسیا دارد اما در هیچ رشته ای به اندازه 2 رشته فوتسال و کشتی آزاد موفق نبوده ایم.

تعداد قهرمانی های ما در این عرصه نشان دهنده قدرت تیمهای مورد اشاره ماست. ما در کشتی آزاد از 37 حضور در مسابقات، 30 بار عنوان قهرمانی به دست آورده و تنها در هفت دوره مسابقات قهرمان نشده ایم. اما در فوتسال 17 بار در مسابقات جام ملتهای آسیا حاضر بوده ایم و در این عرصه 13 بار عنوان قهرمانی را به دست آورده ایم.

به عبارتی ما در فوتسال 76 درصد از قهرمانی های قاره کهن را در تاریخ رقابت ها به دست آورده ایم اما این رقم برای کشتی آزاد 81 درصد است. به عبارتی 30 قهرمانی در 37 دوره کشتی قهرمانی آسیا ارزش بالاتری از 13 قهرمانی در 17 دوره فوتسال جام ملتهای آسیا دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • رسمی؛ آیندهوون قهرمان اردیویسیه در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد