Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از قرچک، سرهنگ نجم الدین مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قرچک عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در رصدهای اطلاعاتی پلیس مشخص شد فردی در شهرستان قرچک با تبلیغ تعمیرات انواع سلاح گرم در فضای مجازی، اقدام به خرید و فروش اسلحه می‌کند که بررسی موضوع در دستور مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، هویت این فرد شناسایی شد، گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم، طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک ادامه داد: از مخفیگاه متهم ۴ قبضه تپانچه و ۵ قبضه سلاح لوله بلند که برابر نظریه کارشناسان سلاح شناسی تعداد ۳ قبضه از سلاح‌های مورد اشاره جنگی و یک قبضه شکاری دست‌ساز و الباقی شبه سلاح قاچاق و دارای قدرت تخریب بالا هستند، کشف شد.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات فنی پلیس اتهام خود قبول داشته و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: شناسائی دیگر عوامل دخیل در این پرونده ادامه دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب آزمون سراسری در دام پلیس
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد