Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@03:42:14 GMT

گرجستان هم قید حضور در جام جهانی کشتی را زد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۰۸۳۹

گرجستان هم قید حضور در جام جهانی کشتی را زد

به گزارش ایرنا، «گئورگی پانتبلیزه» افزود: ویروس کرونا سراسر کشور ما را درگیر کرده و دچار یک وضعیت دشوار شده‌ایم.

وی اظهار داشت: پس از رقابت‌های قهرمانی اروپا،  چهار اردوی تمرینی برگزار کردیم و همه چیز خوب بود اما در آخرین اردوی در باکوریانی نزدیک به ۱۰ نفر از اعضای تیم از جمله کشتی گیران، دستیار من، پزشک و ماساژور آلوده به ویروس کرونا شدند و من نیز مشکوک به ابتلا به این ویروس هستم که باید آزمایش مجدد بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد ویروس کرونا گفت: افراد جوان و ورزشکار به راحتی کرونا را تحمل می‌کنند اما بستگی دارد به چه مقدار ویروس وارد بدن شده باشد و این امکان وجود دارد که ورزشکاران نیز به سختی به این بیماری مبتلا شوند.

سرمربی تیم کشتی آزاد گرجستان در مورد ۴ سهمیه باقی مانده المپیک این کشور گفت: در اوزان ۱۲۵ و ۹۷ کیلوگرم توسط پتریاشویلی و اودیکادزه سهمیه گرفته‌ایم و در وزن‌های دیگر باید سهمیه را کسب کنیم و کشتی‌گیران خوبی نظیر ولادمیر خنچیگاشویلی در وزن ۶۵ کیلوگرم، آوتاندیل کنتچادزه در وزن ۷۴ کیلوگرم و مارساگیشویلی و امیناشویلی در وزن ۸۶ کیلوگرم را در اختیار داریم و  فقط در سبک وزن (۵۷ کیلوگرم) هنوز نفر ما مشخص نشده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان آذرماه برگزاری مسابقات قهرمانی گرجستان را در نظر داریم که امیدوارم تا آن زمان هم کشتی گیران بیمار و هم نفرات سالم بتوانند به آمادگی لازم برای حضور در این مسابقات دست یابند.

برچسب‌ها اتحادیه جهانی کشتی کشتی آزاد گرجستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی کشتی آزاد گرجستان اتحادیه جهانی کشتی کشتی آزاد گرجستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انتشار اطلاعیه فدراسیون کشتی در خصوص نحوه انتخاب و اعزام کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم به المپیک پاریس و دادن فرصت به حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان برای خودنمایی، اما برخی اعتقاد دارند کامران قاسم‌پور تا آخرین روزها هم شانس دارد تا به المپیک اعزام شود.

حسن یزدانی که اخیرا با علیرضا دبیر در نشستی شرکت کرد، قرار است از اردوی بعدی به تیم ملی ملحق شود و در صورت قهرمانی در تورنمنت مجارستان و به وجود نیامدن مشکلی از بابت مصدومیت کتفش می تواند در المپیک 2024 پاریس شرکت کند.

از سوی دیگر اما در بند دوم اطلاعیه فدراسیون آمده که اگر شرایط آمادگی یزدانی در تورنمنت مجارستان مناسب ارزیابی نشود، تصمیمات دیگری از سوی کادرفنی گرفته خواهد شد.

با توجه به حفظ کامران قاسم‌پور در اردوی تیم ملی و تمرینات با انگیزه او برای رسیدن به 86 کیلوگرم، به نظر می رسد این موضوع به این کشتی گیر جویباری و رفیق و همشهری حسن یزدانی اطلاع داده شده که تا روزهای آخر هم خودش را آماده نگه دارد و امیدوار به حضور در المپیک باشد.

باید دید در یک ماه آینده چه اتفاقاتی برای دو کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم ایران رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت