Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمپین انتخاباتی ترامپ اعلام کرد، سیدنی پاول، وکیلی که از ادعاهای تقلب ترامپ حمایت کرده، نه عضو تیم حقوقی و نه وکیل رئیس‌جمهوری آمریکا است. پاول با اظهارات جنجالی خود موجی از انتقادات را به راه انداخته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، خانم سیدنی پاول جزو وکلایی است که از شکایت حقوقی دونالد ترامپ برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات سوم نوامبر که پیروزی جو بایدن را نشان می‌دهد و طرح ادعای "تقلب انتخاباتی گسترده" حمایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اخیرا بار دیگر بحث تقلب انتخاباتی در جورجیا را مطرح ساخت.

ترامپ اوایل نوامبر در توییتی گفت که پاول جزیی از "تیم واقعا بزرگ" اوست که برای دفاع کردن از "حق ما برای انتخابات آزاد و منصفانه" تشکیل شده است.

ترامپ ۱۵ نوامبر نوشت: مشتاقم که جولیانی سردمداری تلاش حقوقی برای دفاع از حق ما برای انتخابات آزاد و منصفانه را بر عهده بگیرد! رودی جولیانی، جوزپ دی‌جنووا، ویکتوریا توئنسینگ، سیدنی پاول و جنا الیس، یک تیم واقعا بزرگ که به دیگر وکلا و نمایندگان فوق‌العاده ما ملحق می‌شوند!

سیدنی پاول شنبه در گفت‌وگو با سایت نیوزمکس بر ادعاهایی مبنی بر نقش ونزوئلا و خصوصا رئیس‌جمهوری سابق آن هوگو چاوز در رابطه با تقلب انتخاباتی در انتخابات ۲۰۲۰ تاکید کرد. او همچنین گفت، کمپین ترامپ در مسیر آماده‌سازی شکایت جدیدی در جورجیا در خصوص "تقلب انتخاباتی" هستند.

پاول پنج‌شنبه هم در یک کنفرانس خبری جنجالی حاضر شد و به غلط گفت که سروری که میزبان اطلاعاتی از تخلفات انتخاباتی است و در آلمان مستقر است، یک نرم‌افزار رای‌گیری دارد که در ایالت جورجیا و دیگر ایالت استفاده شد و به دستور هوگو چاوز ساخته شده بودند و آن آرای ترامپ را احتمالا به نفع بایدن تغییر داده است.

به دنبال این اظهارات عجیب پاول، تیم انتخاباتی ترامپ یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای گفت که این خانم عضو تیم حقوقی دونالد ترامپ نیست و از وکلای رئیس‌جمهوری آمریکا هم به شمار نمی‌رود. رودی جولیانی هم گفت که پاول نظرات خودش را می‌گوید.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تقلب انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد

معاونت حقوقی ریاست جمهوری از تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، با حضور وزرای دادگستری، ارتباطات و معاون حقوقی، برخی معاونان رئیس‌جمهوری، اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و برگزاری ٨ جلسه سه‌ساعته در روزهای تعطیل رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است. این لایحه بعد از تصویب در هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • آخرین گل پاول ندود با پیراهن یوونتوس (3 می، 2009) / فیلم
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن