Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:25:04 GMT

حضور سه وزنه بردار ملی‌پوش در تیم فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۱۰۱۲

حضور سه وزنه بردار ملی‌پوش در تیم فولاد خوزستان

حمید رشیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حافظ قشقایی یکی از وزنه‌برداران مطرح کشور در دسته ۶۱ کیلوگرم و عضو تیم ملی پس از توافق با باشگاه فولاد، در فصل جدید لیگ برتر وزنه‌برداری کشور برای تیم فولاد وزنه خواهد زد.

وی افزود: همچنین علی داوودی و حسین سلطانی در دسته ۱۰۵+ و ۸۱ کیلوگرم جذب تیم فولاد شدند تا با تیمی مقتدر در رقابت های لیگ حاضر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این علی هاشمی، سیدایوب موسوی، رحمان اورامه، افشین طاهری و علیرضا منصوری را به خدمت گرفته بودیم.

سرمربی تیم وزنه برداری فولاد با بیان اینکه تاکنون وزنه برداران خوبی را جذب کردیم و سعی می کنیم شان جایگاه وزنه برداری خوزستان را حفظ کنیم گفت: اولویت ما استفاده از وزنه برداران بومی است اما با توجه به اینکه چند وزنه بردار استان در حال گذراندن خدمت سربازی هستند در برخی اوزان از ورزشکاران غیر بومی استفاده کردیم.

وی با اشاره به اینکه سعی می کنیم در نخستین سال حضورمان در رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌ برداری بهترین نتیجه را کسب کنیم افزود: با هماهنگی هیات وزنه‌برداری استان، سالن شهدا در اختیار وزنه برداران قرار دارد و تمرینات تیم تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است.

رشیدی با بیان اینکه حفظ سلامت ورزشکاران برای ما مهمترین چیز است گفت: با برنامه ریزی دقیقی که انجام داده ایم تلاش می کنیم از آسیب دیدگی وزنه برداران جلوگیری شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه وزنه برداران مطرح کشور در تیم هایی همچون ملی حفاری، فولاد، سیرجان و دانشگاه آزاد حضور دارند و این موضوع به زیبایی مسابقات کمک می کند البته به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی تمرینات تیم ها نباید انتظار داشت که مسابقات این دوره به لحاظ کیفی در سطح بالایی برگزار شود.

سرمربی تیم فولاد با اشاره به اینکه لیگ برتر وزنه برداری در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می شود اما باشگاه فولاد تنها در رده سنی بزرگسالان تیمداری می کند گفت: مرحله نخست مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری کشور از روز ۱۹ تا ۲۱ آذرماه به میزبانی باشگاه فولاد در اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا تیم های مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری ۲ نماینده دیگر استان در این پیکارها بوده که در هر ۲ رده سنی تیمداری می کنند.

برچسب‌ها وزنه برداری خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزنه برداری خوزستان اهواز وزنه برداری خوزستان اهواز اخبار کنکور لیگ برتر وزنه وزنه برداران وزنه برداری تیم فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جنجال بزرگی که هفته پیش در جریان میزبانی استقلال ملاثانی از فجرسپاسی در لیگ دسته اول پیش آمد، مسئولان باشگاه استقلال خوزستان به خاطر ندادن ورزشگاه غدیر اهواز به تیم استقلال ملاثانی بسیار تحت فشار قرار گرفتند.

حواشی این مسئله آنقدر بازتاب گسترده‌ای داشت که استاندار خوزستان و مسئولان ورزش این استان را بر آن داشت که جلسه‌ای مهم را با حضور مدیران عامل باشگاه‌های خوزستانی برگزار کنند.

خروجی آن جلسه حمایت از استقلال ملاثانی بود و در این راستا باشگاه فولاد خوزستان که در جام حذفی حضور نداشت، با همکاری به موقع ورزشگاه مدرن و شیک خود را در اختیار آبی‌پوشان ملاثانی قرار داد.

روز گذشته استقلال ملاثانی برای اولین بار در فولادآرنا که ورزشگاه اختصاصی فولاد است از سپاهان در جام حذفی پذیرایی کرد که اتفاق بزرگی برای این تیم لیگ یکی به حساب می آمد. این اتفاق باعث شد تا روحیه بازیکنان و اعضای ملاثانی قبل از مصاف با سپاهان هم بالا برود و عکس‌های یادگاری نفرات این تیم قبل از شروع بازی با سپاهان در فولادآرنا نشان از همین مساله دارد.

استوری صفحه رسمی باشگاه استقلال ملاثانی از حضور اعضای این تیم در فولادآرنا.

همکاری باشگاه فولاد و در راس آن بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه سبب شد تا مسئولان استقلال ملاثانی به تمجید از فولادی‌ها بپردازند. نعیم حمیدی، مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی بعد از بازی دیروز از مسئولان فولاد و امین ابراهیمی رییس کارخانه و بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه بابت دادن ورزشگاه اختصاصی خود به تیم تشکر کرد. سیاوش اکبرپور سرمربی استقلالی‌ها نیز در نشست خبری خود به این مساله اشاره داشت و لب به تقدیر از باشگاه فولاد خوزستان گشود.

این در حالی است که با شروع مسابقات فولاد در لیگ برتر احتمالا شاهد ادامه مشکلات استقلال ملاثانی برای میزبانی از حریفان باشیم. باید دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون میزبانی ملاثانی از حریفان پیش خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد