Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صادق اکبری صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری گلوگاه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: درشرایط کنونی، بیش از هر زمان دیگری به تفکر، منش و رفتار و عمل بسیجی نیاز داریم و باید درهمه حوزه‌های کاری در خدمتگزاری، مجاهدت و تفکر و عمل بسیجی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام اکبری همچنین در ادامه بابیان اینکه فساد به هرشکل و میزان در استان قابل پذیرش نیست خاطرنشان کرد: در استانی که بیش از ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، نباید مردم شاهد هیچ گونه فسادی باشند و واکنش دستگاه قضائی استان نسبت به فساد اداری، مالی و تضییع اموال عمومی، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

عالی‌ترین مقام قضائی استان دربخش دیگری ازسخنان خود بر صدور آرا محکم، مستدل وموجه تاکید کرد وگفت: اطاله دادرسی موجب بسیاری ازمفسده ها می‌شود بنابراین یکی ازبهترین راهکارها برای از بین بردن این مسائل، رسیدگی بهنگام و در زمان درست است.

وی افزود: برای صدور آرا، وقت بگذارید و توجه داشته باشید آرا مستند، موجه ومستدل باشد تا وقتی رأی به دست مردم رسید، بدانند به چه دلیل مشخصی محکوم شده اند، آرا باید هم استناد داشته باشد هم استدلال و هم موجه باشد.

شایان ذکر است، دراین مراسم از زحمات وخدمات" سید محمد سلیم بهرامی" رئیس پیشین دادگستری گلوگاه تقدیر و"علی نیازی اوریمی" به عنوان رئیس جدید دادگستری گلوگاه معرفی شد.

گفتنی است، علی نیازی اوریمی پیش ازاین معاون دادستان شهرستان نکا بود.همچنین دراین مراسم ازخدمات "عشقی" دادستان پیشین شهرستان گلوگاه نیز قدردانی و ابوالقاسم کیانی به عنوان دادستان جدید معرفی شد.

کد خبر 5078338

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری مازندران محمد صادق اکبری مراسم تودیع و معارفه ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان بارش باران بسیج بارش برف شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اهمیت آگاهی مردم از حقوق خود و قوانین، گفت: آگاه‌سازی عمومی راهکاری برای کاهش ورود پرونده به دادگستری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، اصغر جهانگیر شامگاه چهارشنبه در سفر به کیش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از مشکلات حال حاضر در دستگاه قضایی بالا بودن ورودی پرونده‌ها به دادگستری است.

وی با اشاره به اهمیت آگاهی مردم از حقوق خود و قوانین، تصریح کرد: آگاه‌سازی عمومی راهکاری برای کاهش ورود پرنده به دادگستری‌ها است.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه بررسی و تلاش جهت حل مشکلات مردم در نقاط مختلف از جمله اهداف سفرهای استانی رئیس قوه قضادئیه است، تصریح کرد: امشب نیز شاهد سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان هستیم که در راستای سیاست‌های جدید قوه قضاییه مبنی بر خدمت‌رسانی مستقیم و بررسی مشکلات قضایی و حقوقی مردم انجام شده است.

جهانگیر خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضاییه به همراه گروهی از مدیران و روسای سازمان‌ها به هرمزگان سفر کرده و هرکدام از مسئولان ماموریت حضور در یک منطقه و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مردم و سرعت بخشی به حل آنها را دارند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری