Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@09:13:48 GMT

برگزاری یادواره شهدای دانشجوی فارس

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۱۰۷۲

برگزاری یادواره شهدای دانشجوی فارس

یوسفی از برگزاری یادواره سرداران و ۳۸۶ شهید دانشجوی استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی» امروز (دوشنبه ۳ آذر) در مراسم افتتاحیه ستاد سومین کنگره استانی شهدای دانشجوی استان فارس که با عنوان «رفیق آسمانی» و به صورت مجازی برگزار شد، گفت: تجیل از ایثارگران عرصه علم، جهاد، شهادت و تشویق دانشجویان به ادامه راه شهدا، زنده نگه داشتن مفاخر ارزشی انقلاب و معرفی آن ها به نسل جوان دانشجو، تجدید میثاق دانشجویان با آرمان های شهدای عزیز، امام راحل، مقام معظم رهبری و ارزش های والای انقلاب اسلامی، بزرگداشت خانواده های معظم شهدای دانشجو و ارتباط هوشمندانه و مؤثر با این عزیزان، دفاع از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و رفع شبهات موجود در این عرصه، شناساندن نقش دشمنان انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، فرهنگ سازی و ترویج و تبیین سیره وسبک زندگی شهدا دانشجو برای الگوپذیری جوانان و دانشجویان و تولید آثار و محصولات مناسب با موضوع شهدای دانشجو برای استفاده عموم دانشجویان از اهداف این برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر ساماندهی، حفظ و شناساندن آثار شهدای دانشجو و گسترش محدوده مخاطبان با برگزاری پر تعداد یادواره های دانشگاهی با کیفیت مناسب، افزود: عمق بخشی و برنامه ریزی محتوایی برای اجرای برنامه های مربوط به شهدا و دفاع مقدس انجام شود.

وی، ترویج گفتمان مقاومت در بین جوانان به عنوان گفتمان اصلی انقلاب اسلامی، بستر سازی مشارکت و حضور همه تشکل های دانشجویی در ترویج گفتمان ایثار و شهادت در دانشگاه ها و استفاده از همه ابزار های هنری دانشگاهی، رسانه ای و ... در ترویج گفتمان ایثار و شهادت در دانشگاه ها از سیاست های ستاد یادواره شهدای دانشجو عنوان و خاطرنشان کرد: تبیین نقش انقلاب اسلامی ایران در دنیای امروز به عنوان الگوی ملت های مستضعف و مسلمان، تبیین لزوم وحدت مسلمانان و حاکمان جهان اسلام برای مقابله با جریانات ضد اسلام، معرفی الگوی مقاومت در مقابل استکبار جهانی به عنوان تنها راه سربلندی و نجات ملت های ستم دیده، معرفی شهدای دانشجو در فضای مجازی، نقش بی بدیل مدافعان حرم و ثبات امنیت در داخل کشور و برجسته کردن نقش شهدای دانشجوی جهان اسلام از محورهای محتوایی سومین یادواره شهدای دانشجوی استان فارس است.

یوسفی اضافه کرد: ستاد استانی یادواره شهدای دانشجوی فارس با ترکیب ریاست دانشگاه شیراز و مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به ترتیب به عنوان رئیس و دبیر ستاد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، مسئول جهاد دانشگاهی، رئیسان دانشگاه های علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور، فنی و حرفه ای، فرهنگیان، دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان و دبیر اتحادیه دانشگاه های غیر انتفاعی استان (منطقه 7 کشور)، مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران، صدا و سیمای مرکز استان تشکیل شده و سایر نهادها نیز به تشخیص رئیس ستاد به جلسات دعوت می شوند.

وی با بیان اینکه ستاد شهرستانی سومین یادواره شهدای دانشجو در شهرستان های دارای تنوع دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی و آزاد اسلامی تشکیل می شود، ادامه داد: ستاد دانشگاهی یادواره شهدای دانشجو نیز در دانشگاه های هر شهرستان تشکیل می شود.

دبیر ستاد یادواره شهدای دانشجوی استان فارس از برگزاری یادواره شهدای دانشگاهی، شهرستانی و استانی به مدت یک سال در بازه زمانی دوم آذر سال جاری مصادف با هفته بسیج تا دوم آذر سال 1400 با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و تصریح کرد: مراسم اختتامیه یادواره سرداران و 386 شهید دانشجوی استان فارس در سال 1400 مصادف با هفته بسیج برگزار می شود.

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسیج دانشجویی فارس سپاه فجر فارس شیراز یادواره شهدای دانشجوی یادواره شهدای دانشجو دانشجوی استان فارس انقلاب اسلامی دانشگاه ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در هفت رشته در مقطع دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد. - اخبار سیاسی -

مهدی شیری مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم از پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی (PhD) در هفت رشته برای سال تحصیلی 1403-1404 دانشگاه جامع انقلاب اسلامی خبر داد.

 به گفته وی روانشناسی تربیتی، حقوق بین الملل عمومی، مدیریت بحران،  مدیریت رسانه، مطالعات زنان و خانواده گرایش حقوق زن در اسلام، مطالعات زنان و خانواده گرایش مطالعات حقوق خانواده و مطالعات سیاسی انقلاب اسلامی گرایش آینده پژوهی انقلاب اسلامی از جمله رشته هایی است که در این دانشگاه دانشجو جذب می شود.

علاقه مندان برای شرکت در آزمون این رشته ها می‌توانند تا 20 اردیبهشت 1403 به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد