Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر نوروزی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این مسابقات به صورت ارسال فیلم و در ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد که بهاره مهدیون و معصومه رحیمی در رده نونهالان ( ۹ تا ۱۰ سال و ۱۱ تا ۱۲ سال) به ترتیب به نشان طلا و برنز دست یافتند و زهرا شکوری و ثریا اسکندری نیز در رده نوجوانان (۱۳ تا ۱۴ سال و ۱۵ سال) به ترتیب به نشان طلا رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این رقابت ها با حضور کاراته کاران ۱۳ کشور و در ۲ بخش پسران و دختران برگزار شد، اظهار داشت: زنجان فقط با تیم دختران و به مربیگری نگین مهدیون در این مسابقات بین المللی فضای مجازی شرکت کرده بود.

نوروزی تصریح کرد: کاراته کاران ایتالیا، مالزی، ایران، بنگلادش، سنگاپور، اسلونی، لهستان، بوسنی هرزگوین، هند، عراق، نپال، ایتالیا، اندونزی، سریلانکا و افغانستان در این پیکارها شرکت داشتند.

برچسب‌ها فضای مجازی زنجان کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فضای مجازی زنجان کاراته فضای مجازی زنجان کاراته اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان