Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارفی با اشاره به پیش بینی ناپایداری شرایط جوی و دریایی در هرمزگان گفت: با توجه به نامساعد شدن شرایط دریا، شناورهای سبک از ترددهای دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیانوش عارفی، معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به پیش بینی ناپایداری شرایط جوی و دریایی در هرمزگان اظهار کرد: ا تاثیر موجی بارشی در برخی نقاط شرقی و شمالی استان افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش سرعت باد خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان  افزود: این شرایط تا روز سه شنبه در این مناطق پیش بینی می شود، طی این مدت احتمال جاری شدن رواناب سطحی در مناطق شرقی استان دور از انتظار نخواهد بود.

عارفی با بیان اینکه در مناطق دریایی نیز به ویژه از ساعات ظهر وزش باد نسبتا شدید شمال غربی-جنوب غربی سبب مواج شدن دریا خواهد شد، عنوان کرد: سرعت وزش باد در محدوده ۴۵ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج به بیش از ۱۵۰ سانتیمتر خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به نامساعد شدن شرایط دریا، شناورهای سبک از ترددهای دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه از صبح چهارشنبه نیز تنگه هرمز با وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی مواج خواهد شد، خاطر نشان کرد: از روز جمعه یک موج فعال بارشی از سمت جنوب غرب وارد کشور خواهد شد،که در مناطق غربی استان و جزایر خلیج فارس موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از مصرف خودسرانه هرگونه قارچ خود رو در طبیعت

یوسف ساجد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر خودداری از مصرف خودسرانه هرگونه قارچ خود رو در طبیعت گفت: طبق گزارشات واصله متأسفانه مصرف قارچ‌های خود رو و سمی در مناطق مختلف کشور تاکنون منجر به فوت، نارسایی کبدی و بستری شدن تعدادی از هموطنان به خصوص ساکنان و گردشگران در مناطق کوهستانی و مرتعی شده است.

ساجد ادامه داد: با مصرف قارچ‌های سمی علائم مسمومیت ۴ تا ۵ ساعت و گاهی تا ۲۴ ساعت به صورت تهوع، استفراغ، اسهال، شکم درد، بی‌حالی، عطش، سرگیجه و همچنین عوارض روحی مانند توهم، خواب آلودگی، تشنج یا بی‌قراری ظاهر می‌شود.

وی گفت: همشهریان اگر قصد مصرف قارچ دارند بهترین روش استفاده از قارچ‌های پرورشی و بسته بندی شده موجود در سطح بازار است.

کد خبر 6095734

دیگر خبرها

  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق
  • خودداری از مصرف خودسرانه هرگونه قارچ خود رو در طبیعت
  • ناپایداری در وضعیت جوی و دریایی هرمزگان
  • فعالیت‌های دریایی در خزر ممنوع شد
  • هشدار زرد هواشناسی به این مناطق و استان‌ها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان