Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین میش‌مست جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی در خصوص وضعیت راه‌های خراسان رضوی گفت: ترافیک در تمامی محور‌های ورودی و خروجی استان عادی و روان است.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته پنج فقره تصادف جرحی با ۶ مجروح در جاده‌های استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی با بیان اینکه در بیشتر جاده‌های خراسان رضوی مه‌گرفتگی غلیظ و محدودیت دید وجود دارد، ادامه داد: در مسیر‌های تربت‌حیدریه - رشتخوار، خواف - تایباد، قوچان- چناران، مشهد- درگز در محدوده گردنه تیوان، جاده کلات و آزادراه شهیدشوشتری مه‌گرفتگی غلیظ گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میش‌مست از رانندگان خواست ضمن رعایت فاصله مطمئنه فاصله خود را با اتومبیل جلویی رعایت کرده و از رانندگی با خواب‌آلودگی جدا خودداری کنند، همچنین حتما تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مه گرفتگی محدودیت دید تجهیزات ورزشی ترافیک روان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ۵ بازیکن سپک تاکرا و یک مربی از خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای دختران در کرمانشاه جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت شدند.

بهناز احمدنیا به عنوان مربی و ناهید ترابی، مهدیس هندویی، صبا طباطبایی، غزل شیرخانی و اعظم دادگر به عنوان ورزشکار در اردو حاضر هستند.

دیگر خبرها

  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • (ویدئو) دود غلیظ نمایش خانگی در چشم مخاطب!
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان