Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@19:14:58 GMT

نخستین جشنواره بزرگ شهید بهشتی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۱۲۹۲

نخستین جشنواره بزرگ شهید بهشتی برگزار می‌شود

پژوهشگاه قوه قضاییه به مناسبت هفته پژوهش و در راستای حمایت از دستاوردهای علمی – پژوهشی ناظر بر رفع مشکلات و چالش‌های دستگاه قضایی، نخستین جشنواره بزرگ شهید بهشتی را برگزار می‌کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه قوه قضاییه، این جشنواره در سه بخش پژوهش برتر، رأی پژوهش‌محور برتر و ایده‌ی برتر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تحول در حکمرانی قضایی، آسیب‌شناسی و حل مسائل دستگاه قضا، بهبود فرایندهای دادرسی عادلانه، ارتقای اتقان آرای قضایی و فناوری‌های ناظر بر هوشمند‌سازی قوه قضاییه، محورها و موضوعات جشنواره بزرگ شهید بهشتی را تشکیل می‌دهد.

بخش «پژوهش برتر» ویژه تمام پژوهشگران و دانشگاهیان و بخش «آرای پژوهش‌محور برتر» مختص قضات سراسر کشور است. همچنین در بخش «ایده‌ی برتر» تمام مردم و نخبگانی که ایده‌‌ای در راستای محورهای این جشنواره داشته باشند می‌توانند شرکت کنند.

متقاضیان شرکت در این جشنواره، تا دهم آذر ماه جاری مهلت دارند آثار خود را از طریق ایمیل به نشانی pajoohesh@jri.ac.ir ارسال کنند.

علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر شامل آثار واجد شرایط در جشنواره، شاخص‌های انتخاب آثار برتر و مطالعه شیوه‌نامه و تکمیل فرم شرکت در نخستین جشنواره شهید بهشتی به تارنمای پژوهشگاه قوه قضاییه به نشانی www.jri.ac.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه هفته پژوهش به شماره تلفن 22092061 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضاییه شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز تنکابن در سالن ورزشی شهید شیرود بزرگی برگزار شد و در پایان با قهرمانی بابک نوروزی از مازندران به پایان رسید.

بیگلری از آذربایجان شرقی نایب قهرمان شد و کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان، شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران برگزار شد.

آئین اهدای جوایز و احکام نفرات برتر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود