Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: کسبه بی‌شماری متضرر شدند، استاندار تأکیددارند ضرر و زیان‌ها جمع‌بندی و در سطح کلان پیگیری شود، امروز حفظ جان در اولویت است. - اخبار استانها -

محسن اروجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به شاخص‌های مهم طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: توجه به قرنطینه و ره‌گیری هوشمند بیماران توسط نرم‌افزار ماسک و اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی وسیع و حفاظت از گروه‌های آسیب‌پذیر دارای بیماری زمینه‌ای و سن بالا ازجمله محورهای مهم این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تقویت فرایند درمان سرپایی و کاهش بستری و مدیریت بیماری با رویکرد خانواده و محله محور از دیگر ویژگی‌های طرح شهید سلیمانی است، انتظار می‌رود شهروندان در اجرای این طرح همراهی و مشارکت جدی داشته باشند، به‌ویژه از روز گذشته که طرح ویژه محدودیت‌ها اجرا شد و نیازمند تعامل بیشتری از سوی مردم هستیم.

ابهام در تغییر ناگهانی وضعیت کرونایی استان ایلام از "سیاه" به "نارنجی"/ آیا آمار اعلامی واقعی است؟87 درصد مبتلایان آذربایجان‌شرقی در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی به ویروس کرونا آلوده شده‌انددومین روز از اعمال محدودیت‌های کرونایی در کلانشهر اهواز به‌روایت تصویر

مدیرکل مدیریت بحران استان قم عنوان کرد: هر چه بتوان این طرح را عملیاتی کرد روزبه‌روز آثار آن را در سطح جامعه و شهر و مراکز درمانی و خانواده‌ها خواهیم دید، بسیاری از افراد شرایط بستری شدن را ندارند و در منازل قرنطینه هستند و توسط مرکز بهداشت کنترل می‌شوند، تقاضا داریم در جهت حفظ سلامتی از ترددهای غیرضروری در سطح شهر جلوگیری شود.

اروجی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی برای همه سخت و ماندن در منزل و استفاده از سامانه شاد دشوار است و ما موضوع را درک می‌کنیم، قطعاً کسبه بی‌شماری متضرر شدند اما استاندار تأکیددارند ضرر و زیان‌ها جمع‌بندی و در سطح کلان پیگیری شود، امروز حفظ جان در اولویت است.

انتهای پیام/457/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش باران‌های شدید در تمامی محور‌های استان، هموطنان عزیز از تردد‌های غیرضرور در محور‌های مواصلاتی پرهیز کنند. 

در این اطلاعیه با اشاره به کاهش دید راننده به دلیل بارش شدید باران، آمده است:همچنین طی ساعات آینده با تشدید فعالیت سامانه بارشی وارد شده به خوزستان و با توجه به بارش‌های سیل آسا، هم استانی‌های عزیز از تردد در محور‌های روستایی و ارتفاعات خودداری نمایند. 

همچنین طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها محور‌های شمال، شرق و مرکز استان شاهد بارش‌های شدیدتر بوده اند که شایسته است هم استانی‌های عزیز درصورت نیاز به تردد در این محور‌ها رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار داده و پیش از تردد برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محور‌های روستایی کوهستانی، از تردد‌های غیرضرور اجتناب شود.

دیگر خبرها

  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرزهای شرقی
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • رهاسازی ۶۰۰ متر مکعب آب در ثانیه از سد دز خوزستان
  • رهاسازی ۶۰۰ متر مکعب آب در ثانیه از سد دز
  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • هشدار مدیریت بحران استانداری برای تردد در محور خوسف_قلعه زری
  • حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح