Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@03:07:02 GMT

گران‌ترین بازیکن ایران کیست؟

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۱۶۲۱

گران‌ترین بازیکن ایران کیست؟

رویداد۲۴ در پی تغییر و تحولات دراگان اسکوچیچ در تیم ملی و غیبت چندین بازیکن تاثیرگذار از جمله سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش، رامین رضاییان، سامان قدوس و ... در اردوی ایران، ارزش این تیم از دوران حضور دراگان اسکوچیچ هم کمتر شد.

طبق اعلام سایت ترانسفر مارکت و براساس آخرین فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، تیم اسکوچیچ از سوی ترانسفرمارکت ۲۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است که به نسبت دوران ویلموتس و کی‌روش کاهش چشم‌گیری داشته است.

تیم ملی ایران در دوران سرمربیگری ویلموتس ارزشی در حدود ۴۵ ملیون یورو و در زمان مربیگری کی روش ۵۸.۱ میلیون یورو ارزش داشت که بیش از دو برابر ارزش کنونی تیم ملی ایران با دراگان اسکوچیچ است.

البته مشخص است که این کاهش ارزش‌گذاری تیم ملی از سوی ترانسفرمارکت، به علت حضور بازیکنان جوان و آینده‌دار و غیبت بازیکنان گران‌قیمت فوتبال ایران در تیم‌های زنیت، پورتو و برایتون است.

بیشتر بخوانید:

لیگ برتر فوتبال ایران در آسیا از آخر دوم شد!

* گران‌ترین و ارزان‌ترین بازیکنان تیم‌ملی

در این ارزش‌گذاری، کاوه رضایی و علی قلی‌زاده، بازیکنان ملی‌پوش شارلوا با ۴ میلیون یورو در صدر جدول قرار دارند. میلاد محمدی با ۲.۸ میلیون یورو، مجید حسینی با ۱.۷ میلیون یورو و امیر عابدزاده با ۱.۳ میلیون یورو در رده سوم تا پنجم گران‌ترین بازیکنان تیم ملی قرار دارند.

در این فهرست عارف غلامی، اکبر ایمانی، مهدی قایدی، سعید عزت‌اللهی و مهدی شیری  پنج بازیکن انتهایی این فهرست هستند که به علت شرایط سنی و تیمی خود از ارزش کمتری برخوردار هستند.  

طبق بررسی سایت ترانسفرمارکت، تیم‌های ملی کره‌جنوبی با ۱۳۴ میلیون یورو، ژاپن با ۱۰۳ میلیون یورو، استرالیا با ۴۳.۵ میلیون یورو و ... ارزشمندتر از تیم ملی ایران هستند.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 گرانترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران میلیون یورو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم

فرناندز احساس می‌کند منچستریونایتد نیز مثل او به دنبال ادامه همکاری است. 

طرفداری | به جز کوبی مینو، الخاندرو گارناچو و راسموس هویلوند، منچستریونایتد در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، مشکلی با فروش سایر بازیکنان ندارد. 

منچستریونایتد برای رهایی حداقل 10 بازیکن در تابستان 2024 آماده می‌شود. در صدر لیست فروش شیاطین سرخ، نام مارکوس رشفورد دیده می‌شود. آن‌ها به طور فعالانه فروش وی را در نظر نمی‌گیرند اما در صورت دریافت یک پیشنهاد خوب با جدایی وی موافقت خواهند کرد. این موضوع برای برونو فرناندز و سایر بازیکنان نیز صدق خواهد کرد. اگر چه این رویکرد به طور کامل به معنای قصد باشگاه برای قطع همکاری نیست، اما از تغییر سیاست اولدترافورد خبر می‌دهد. آن‌ها از تیمی که در سال‌های اخیر ناامیدکننده ظاهر شده‌ انتظار چندانی ندارند. برونو فرناندز در مصاحبه با DAZN پرتغال پیرامون اخبار رسانه‌های نزدیک به منچستریونایتد گفت:

در این لحظه در مورد چیز دیگری به جز فینال اف‌ای اپ و یورو 2024 فکر نمی‌کنم. جدایی فقط به من بستگی ندارد، درسته؟ به عنوان بازیکن همیشه باید به دنبال ماندگاری در اینجا (منچستریونایتد) باشید اما در همان حال نیز باید از شما بخواهند که بمانید. در این لحظه احساس می‌کنم هر دو طرف چنین چیزی را می‌خواهند (همکاری). به آینده فکر نمی‌کنم. واضح است که فصل جاری از لحاظ فردی و تیمی برای من خوب نبوده است. 

کاپیتان منچستریونایتد ادامه داد:

می‌توانیم فصل را با بردن جام به پایان برسانیم. پس از آن رقابت مهمی مثل یورو را در پیش داریم. اگر بخواهم با شما صادقانه حرف بزنم، به خروج از لیگ برتر تا فینال اف‌ای اپ و پایان یورو 2024 فکر نخواهم کرد. چیزی نمی‌تواند تمرکز من را مختل کند. 

مطابق گزارش نشریه تلگراف، سر جیم رتکلیف و عمر برادا (مدیر اجرایی جدید) به این نتیجه‌ رسیده‌اند که باید سیاست بی‌رحمانه‌ای را در مورد بازیکنان منچستریونایتد به کار بگیرند. سایمون استون از بی‌بی‌سی نیز در مورد برونو فرناندز از الزام ارائه «پیشنهادی بسیار بزرگ» خبر داده است.  

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم