Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالان قرآنی با انتشار پست اینستاگرامی برای حجت‌الاسلام راستگو، به مقام این معلم قرآنی ادای احترام کردند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو معلم قرآن و کارشناس حوزه تعلیم و تربیت که باعنوان عمو راستگو بچه‌های دهه 1360 شناخته می‌شد روز گذشته درگذشت.

فعالان قرآنی با انتشار پست‌های اینستاگرامی به مرحوم راستگو ادای احترام و از او به‌عنوان دلیل زحماتش در حوزه ترویج فرهنگ قرآن قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا احمدی قاری و مجری قرآنی با انتشار تصویری از مرحوم راستگو در کنار خود در سفر تبلیغی کشور فنلاند درباره ایشان نوشت: استاد ارجمند، حاج آقای راستگوی عزیز و با محبتمون هم آسمانی شد. روحش شاد و یادش گرامی.

جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون
یادگاری‌های یک معلم دلسوز و یک مبلغ آسمانی، تجربه و دانش معنوی است که برای همگان بر جای می‌ماند. حاج آقای راستگو شخصیتی بود که در عمر با برکت خویش، معارف ناب اسلامی را با بیان شیرین و شیوا به نسل‌های مختلف این آب و خاک چشانید. حلاوت زبان و تسلط بی‌نظیرش از وی معلمی خوش اخلاق، مبتکر و نمونه ساخته بود.
شبکه قرآن و معارف سیما، درگذشت روحانی وارسته و دوست‌داشتنی حجت‌الاسلام والسلمین راستگو را به خانواده و بستگان محترم ایشان تسلیت عرض کرده و برای او طلب آمرزش و مغفرت دارد. 

سید وحید مرتضوی مجری شبکه قرآن با انتشار ویدئویی در صفحه اجتماعی‌اش درباره مرحوم راستگو نوشت: راستگویی محبوب دل‌ها. روحش قرین آرامش.

احمد ابوالقاسمی، قاری و داور بین‌المللی قرآن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: انا لله و انا الیه راجعون، حجت‌الاسلام راستگو به دیار باقی شتافت، روحش شاد و قرین رحمت الهی.

مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی نیز به درگذشت حجت‌الاسلام راستگو واکنش نشان داد و نوشت: درگذشت معلم قرآن کریم و مبلغ دلسوز جناب حجت‌الاسلام راستگو را تسلیت می‌گوییم.

هادی صلح‌جو، مدیر گروه تلاوت شبکه قرآن و معارف سیما و مجری برنامه‌های معارفی نیز، پستی از صفحه شخصی خود را به بیان دل‌نوشته‌ای درباره زنده‌یاد راستگو اختصاص داد.

پیام تسلیت رئیس صدا و سیما و مدیر شبکه قرآن برای درگذشت معلم قرآنِ تلویزیون

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاریان قرآن قرآن کریم قاریان قرآن قرآن کریم حجت الاسلام راستگو معلم قرآن شبکه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت:این کارگاه چه به منظور آشنایی و استفاده بهینه از سامانه جامع امور قرآنی با حضور مدیران موسسات قرآن و عترت استان برگزار شد. امین درخشان افزود: یکی از نکات برگزاری این کارگاه ساماندهی و بسط و گسترش نظام‌مند امورات قرآنی در استان بوده است به نوعی یک سامانه راهبر و پشتیبان برای موسسات قرآن و عترت می‌تواند گام و نقش بسزایی در این زمینه ایفا نماید. درخشان اظهار داشت:این چنین برنامه‌هایی می‌تواند شروع یک جریان سازی قرآنی در استان و به تبع آن کشور باشد و به نوعی رصد مسائل قرآنی در سطح کلان می‌تواند گام مهمی برای تحقق مسائل قرآنی و تصمیم‌گیری‌های کلان برای متولیان و مروجان امورات قرآنی درجامعه باشد. رئیس گروه قرآن و عترت هم گفت: در این کارگاه ضمن اشاره به اینکه سامانه حمد می‌تواند چتر مناسبی برای افراد قرآنی باشد و از این طریق بیمه فعالان قرآنی، ساماندهی کلاس‌های قرآن، ارائه تسهیلات، بهره‌مندی اتحادیه‌هاو تشکل‌های قرآنی و همچنین هیئت‌های رسیدگی به صدور مجوز‌های قرآنی می‌تواند نقطه قوتی برای متولیان وجامعه قرآنی باشد. مصلحی افزود :تقویت و هدایت فعالیت‌های موسسات قرآن عترت سراسر کشور منوط به توجه ویژه مسئولان و در ادامه مدیران موسسات قرآن و عترت سراسر کشور به این سانه می‌باشد.  درپایان مدیران موسسات به بیان مشکلات خود در سامانه حمد اشاره کردند.

دیگر خبرها

  • بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل به ایستگاه آخر رسید
  • محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد
  • طرح قرآنی «بشری» برای دومین‌بار در ملایر کلید می‌خورد
  • کریم منصوری: «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • نگاهی به یک نمایشگاه هنری قرآنی/ مسؤولیتی که امید را زنده می‌کند
  • «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر