Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در دیداری سخت و نفس گیر و در حالی که ابتدا با نتیجه یک بر صفر مقابل فولاد در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز از میزبان خود پیش افتاده بود، در پایان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد تا نخستین شکست فصل خود را تجربه کرده باشد.

در این خصوص محمد نیک سیرت پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خیلی حیف می‌شود وقتی از تیمی پرقدرت مثل فولاد در اهواز پیش می‌افتید و با اشتباهات کاملاً فردی این پیروزی با ارزش را از دست می‌دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من که پیشکسوت باشگاه هستم اینقدر پای تلویزیون حرص و جوش خوردم ببینید یکی مثل فکری چه فشاری را تحمل کرده است.

وی افزود: اشتباهات فردی در تعیین نتیجه این بازی بسیار مشهود بود. اول آنکه خطای باقری روی بازیکن فولاد پشت محوطه جریمه کاملاً بی مورد بود و نمی‌دانم که چرا در آن صحنه باقری مرتکب خطا شد. بعد از آن چطور شد بازیکنی مثل احمد زاده که قد بلندی هم ندارد میان چند بازیکن بلند قد به راحتی و با تمرکز ضربه سر می‌زند. حواس بازیکنان استقلال در آن صحنه کجا بود؟

مهاجم پیشین آبی پوشان در دهه هفتاد ادامه داد: امتیازات این بازی به راحتی از دست رفت و در بدترین شرایط تیمِ فکری باید حداقل یک امتیاز را از اهواز با خود به تهران می‌آورد. امتیازاتی که در ابتدای فصل به راحتی از دست می‌روند همیشه در انتهای فصل تعیین کننده بودند و در همه این سال‌هایی که استقلال قهرمانی را از دست داده، بسیاری مواقع به خاطر همین امتیازاتی بوده که در ابتدای فصل از دست آنها رفته است.

نیک سیرت سپس با اشاره به انتخاب مدیر آکادمی استقلال توسط سرپرست باشگاه بیان داشت: نسبت به این موضوع انتقاد دارم و کاملاً مخالف چنین اتفاقی هستم. من منکر توانایی‌های آقای فریادشیران نیستم اما مخالف انتخاب او برای مدیریت آکادمی استقلال هستم. آقای مددی با چه استنباطی برای آکادمی باشگاهی که بیشترین تعداد مربی در لیگ برتر را دارد انتخابی خارج از خانواده استقلال دارد.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: این انتخاب از اساس اشتباه است و همه پیشکسوتان باید نسبت به این موضوع واکنش داشته باشند. همین الان به لیگ برتر و لیگ یک نگاه کنید ببینید چند سرمربی و دستیار استقلالی مشغول هستند؟ استقلال مربی ساز ترین باشگاه ایران است و بهترین مربیان را به فوتبال ایران معرفی کرده. با اینکه تعداد زیادی مربی استقلالی در لیگ‌های معتبر مشغول هستند باز هم تعداد قابل ملاحظه‌ای بیرون از گود هستند و با این حال مشخص نیست آقای مددی بر اساس چه دلیلی فردی غیر استقلالی را در این باشگاه مشغول می‌کند.

وی افزود: سئوال من این است که مگر در استقلال قحط‌الرجال آمده که باید آقای فریادشیران مدیریت آکادمی را برعهده بگیرد؟ اصلاً مشکل سعید مراغه چیان چی بود که او را برکنار کردند؟ اگر مراغه چیان مشکلی داشت حتماً این مشکل را رسانه‌ای کنید تا او هم فرصت دفاع از خودش را داشته باشد و اگر مشکلی برای برکناری او عنوان نکردید این ابهام تا ابد برای ما از بین نخواهد رفت که آقای مددی بر اساس چه منطقی بدون دلیل یک استقلالی با سابقه را از کار برکنار کرده و یک غیر استقلالی را جای او منصوب می‌کند.

نیک سیرت بیان داشت: تیم ما سالهاست از انتخاب و انتصاب‌های ناصحیح ضربه خورده و متاسفانه پیشکسوتان که باید در این مواقع با این رفتارها مقابله کنند، سکوت می‌کنند. روی صحبت من با همه پیشکسوتان استقلال است که باید امروز برای احقاق حق در تیم خودمان روزه سکوت را شکسته و دست از ملاحظه کاری برداریم. به آقای مددی هم توصیه می‌کنم تا دیر نشده این اشتباه خود را اصلاح کند.

مهاجم پیشین آبی پوشان اظهار کرد: امیدوارم هیات مدیره یا وزارت ورزش هر کدام که متولی انتخاب مدیرعامل استقلال هستند در اسرع وقت مدیرعامل بعدی این باشگاه را مشخص کنند تا بیشتر از این بابت این تصمیمات غیر کارشناسی و غیر تخصصی ضربه نخوریم.

کد خبر 5076579

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس محمود فکری ویروس کرونا کارلوس کی روش تیم فوتبال پیکان تهران مهدی طارمی تیم صنعت نفت آبادان تکواندو کشتی آزاد آقای مددی آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت که اوسمار یکی از گزینه‌های مناسب برای فصل آینده پایتخت محسوب می‌شود اما انتخاب سرمربی باید به پایان فصل موکول شود. - اخبار ورزشی -

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عنوان کرد: خوشبختانه پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و جدا از اینکه نتایج قابل قبولی گرفته فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارد. تمرکز بازیکنان باید فقط روی تیم خودشان باشد و با ادامه این روند قهرمانی دور از دسترس نیست. پرسپولیس در حال حاضر آرامش مناسبی دارد و خوشبختانه جذب بازیکنان جدید هم توانست روند این تیم را در حالت مثبتی قرار دهد.

وی در خصوص مصاحبه برخی از بازیکنان و مربیان استقلال در مورد پرسپولیس گفت: بهترین کار این بود که بازیکنان پرسپولیس جواب مصاحبه‌ها و بیانیه‌های باشگاه استقلال را ندهند. در استقلال جو مناسبی وجود ندارد و کادرفنی با مدیریت باشگاه مشکل دارد ولی پرسپولیس در آرامش مطلق به سر می‌برد.

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص بحث ماندن اوسمار در پرسپولیس برای فصل آینده اظهار داشت: اگر پرسپولیس قهرمان شود باید دید چه فضایی ایجاد خواهد شد و اگر هم قهرمان نشود باز هم باید منتظر ماند و دید چه وضعیتی به وجود می‌آید. نمی‌توان اتفاقات آخر فصل را پیش‌بینی کرد، به نظر من بحث انتخاب سرمربی باید به پایان فصل موکول شود ولی طبیعتاً اوسمار می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب پرسپولیس برای هدایت این تیم باشد.

منافی یادآور شد: پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ باید مثل سال گذشته با تمرکز بالا، فقط روی بازی‌های خودش تمرکز کند. در حال حاضر تیم آرامش دارد و می‌تواند با ادامه همین روند قهرمان شود. نقش هواداران و پیشکسوتان هم در حمایت از تیم بسیار مهم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!