Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان صبح امروز به مناسبت هفته بسیج از بسیجیان نمونه کوی سازمانی لشکر ۸۴ پیاده لرستان تجلیل شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم مراد خوش‌کنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان ضمن عرض نبریک به مناسبت هفته بسیج طی سخنانی اظهار داشت: بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقینا از برکات و الطاف خداوند متعال است که بر ملت عزیز و شریف ایران ارزانی شد که در حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب اسلامی خصوصاً جنگ تحمیلی بسیجیان قهرمان، با ایثار، خلوص، فداکاری و شهادت‌طلبی کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خوشکنار در ادامه گفت: بسیج همواره پشتوانه محکمی برای نظام و انقلاب اسلامی است، این نیروهای مردمی در همه ابعاد و امورات جامعه فعالیت دارند و دارای روحیه مسئولیت‌پذیری هستند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه بسیج در جامعه بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید و تصریح کرد: به منظور تحقق اهداف انقلاب نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در بین آحاد جامعه، ضرورت دارد.

خوشکنار با بیان این که مسئولان فرهنگی و جوانان بسیجی در نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه نقش مهم و تاثیر گذاری دارند، افزود: آشنا کردن جوانان و نوجوانان با تفکر بسیجی موجب رشد و تعالی کشور در عرصه‌های مختلف می‌شود.

وی در پایان گفت: امروز بسیجیان بیش از هر زمان دیگری باید در تمام عرصه‌ها بخصوص عرصه‌های اقتصادی اجتماعی، فرهنگی، علمی، صنعتی و عمران و آبادانی تلاش وافری از خود نشان بدهند که اگر اینچنین باشد قطعا ما در تمامی کارها موفق خواهیم شد.

همچنین در پایان مراسم از تعدادی از بسیجیان نمونه کوی سازمانی با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رشد نوجوانان بسیج جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد