Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : در شرایط حساس کرونا، جامعه به روحیه بسیجی، مجاهدت، امید و تلاش نیاز دارد.

او گفت : دشمنان انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت و نظام بهره می‌برند و در شرایطی که ویروس کرونا در همه جهان شیوع پیدا کرده، بدخواهان نظام با انواع ابزار تبلیغاتی و رسانه‌ای در تلاش هستند تا ویروس یأس و ناامیدی را در جامعه ایران منتشر ساخته و به اعتماد میان مردم و خدمتگزاران نظام لطمه بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: روحیه جهاد و مبارزه و به عبارتی روحیه بسیجی می‌تواند سخت‌ترین موانع را پشت سرنهاد و باعث امید و نشاط شود.

تاتار افزود: وظیفه خطیر رسانه‌ها برای عبور از بحران کرونا آگاهی بخشی، اطلاع رسانی دقیق، تقویت همدلی و مشارکت عمومی است.

حضور فعال رسانه‌های رسمی و مدیران فضای مجازی در حوزه اطلاع رسانی برای مقابله با کرونا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین نیز با قدردانی از رسانه‌های رسمی و مدیران فضای مجازی به دلیل حضور فعال در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی برای مقابله با کرونا گفت: بعد از هر رویداد، یکی از نخستین گروه‌هایی که پا به عرصه عمل می‌گذارند، خبرنگاران و رسانه‌ها هستند.

سحر پوره افزود: سرعت انتقال پیام در رسانه و گستردگی حضور مردم در فضای رسانه‌های رسمی و همچنین در فضای مجازی یکی از اساسی‌ترین امتیازاتی است که می‌تواند سبب بسیج مردم برای دعوت به همکاری و یا مقابله با بحرانی مانند کرونا شود.

او با اشاره به رسالت رسانه و اصحاب رسانه افزود: جلوگیری از شایعه سازی و همچنین تلاش در راستای انتقال صادقانه و متعهدانه پیام، مهمترین رسالتی است که از یک سو سبب اطمینان جامعه به مسوولان و متولیان شده و از سوی دیگر زمینه‌های همکاری گسترده مردم را در حوزه‌های مختلف فراهم می‌سازد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین گفت: از ابتدای همه گیری کرونا در شهرستان قصرشیرین، شاهد فعالیت‌های خوب رسانه‌های رسمی و همچنین فضای مجازی و تلاش در راستای انتقال پیام‌های آموزشی برای جلوگیری از سرایت ویروس کرونا و راه‌های مقابله با آن بوده ایم.

پوره افزود: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی باید دقت داشته باشند که برای انتشار هرگونه خبر از مجاری رسمی و مورد اطمینان اطلاعات را دریافت کرده و منتشر کنند، زیرا انتشار شایعه و اخبار غیرموثق می‌تواند زمینه‌های بی اعتمادی و تشویش افکار عمومی را فراهم نماید .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا رسانه های رسمی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حساب توییتری خود، از تصویب و برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بهرام عین اللهی در توییترنوشت:

«تصویب و برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان به ویژه جامعه پرستاران پرتلاش بر حسب سختی کار، یکی از اهدافی بود که علیرغم همه محدودیت های مالی، با پیگیری مجدانه و همدلی نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. پرداخت امسال را با ۱۰ همت آغاز خواهیم کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زبان طنز نیشدار است
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم