Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بینش روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری نشست های مجازی انجمن‌های هنری و ادبی یکی از تجربه‌های موفق فرهنگی در استان آذربایجان شرقی است، افزود: حضور فعال و با نشاط نوجوانان خلاق و علاقه‌مند استان در جلسات این انجمن‌ها و تداوم برگزاری این جلسات نشان از موفقیت انجمن‌های هنری و ادبی در برقراری ارتباط و تعامل با مخاطبان نوجوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، انجمن‌های شعر و داستان شهریار، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، عکاسی و سرود و انجمن قصه‌گوئی را از جمله انجمن‌های فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی دانست و بر تداوم منظم فعالیت‌های آن در شش ماهه دوم سال ۹۹ نیز تاکید کرد.

مدیرکل کانون فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، شناسائی استعدادهای هنری و ادبی، خلق آثار شاخص برای ارائه در فراخوان‌های ملی و بین‌المللی توسط نوجوانان، تمرین نقد و گفتگو، بهره‌مندی از تجارب اساتید شاخص کشوری که به عنوان میهمان در جلسات انجمن‌ها حضور دارند و ارائه محتوای جذاب در فضای مجازی را از جمله نتایج تشکیل و برگزاری انجمن‌های هنری و ادبی عنوان کرد.

وی یادآوری کرد: پیش از شیوع ویروس کرونا، جلسات انجمن‌های مذکور به صورت حضوری برگزار می‌شد. 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی ۲۹ مرکز ثابت و سیار سطح استان دارد و از این نظر در رتبه های ۲۰ به بالای کشور جا می گیرد.

تا پیش از شیوع کرونا، سالانه بیش از ۲۰۰ هزار کودک و نوجوانان از برنامه های متنوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی بهره مند می شدند.

برچسب‌ها کرونا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تبریز کرونا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تبریز اخبار کنکور فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی کانون پرورش فکری کودکان انجمن های هنری و ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز