Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، مهدی شهسواری فرماندار قلعه‌گنج روز دوشنبه در حاشیه جلسه مدیران ادارات این شهرستان با مسوولان بنیاد مستضعفان بیان داشت: ادارات قلعه‌گنج در حوزه‌های آب، برق و راه روستایی و همچنین بخش‌های عمران شهری و آموزشی از مشارکت ۴۵ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای تکمیل طرح‌ها استفاده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این میزان مشارکت در راستای توسعه حوزه‌های زیربنایی و عمرانی در قلعه‌گنج برای نخستین بار است که پس از حضور بنیاد مستضعفان انجام می شود.

فرماندار قلعه‌گنج افزود: میزان ۳۰ تا ۵۰ درصد از سهم مشارکت بنیاد مستضعفان در این تفاهمنامه‌ها بدون انجام فرآیند طولانی ادارای، از طرف بنیاد مستضعفان برای پیشبرد و تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: با نگاه مثبت مسوولان بنیاد مستضعفان به شهرستان قلعه‌گنج امیدواریم پروژه‌های عمرانی سریع‌تر تکمیل شود.
شهسواری تصریح کرد: پروژه‌هایی را که در گذشته نتوانسته‌ایم تکمیل کنیم و به هر دلیل مسکوت مانده‌اند با مشارکت بنیاد مستضعفان به سرانجام خواهیم رساند.

وی بیان داشت: حضور بنیاد مستضعفان در شرایطی که  اعتبارات دولتی کاهش یافته یک فرصت خوب برای شهرستان است و همکاری ما در اجرای پروژه‌های مشارکتی بنیاد مستضعفان با ادارات براساس پیشرفت فیزیکی طرح‌ها خواهد بود.

فرماندار قلعه‌گنج با بیان اینکه حجم تمامی طرح‌ها و تفاهم‌نامه‌ها نسبت به گذشته افزایش یافته است گفت: سال گذشته در حوزه برق هیچگونه تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد مستضعفان نداشتیم اما امسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این حوزه با بنیاد مستضعفان مشارکت خواهیم داشت.

مشارکت در تکمیل جاده دهستان مارز

محمد هادی بهبودی رییس اداره راهداری قلعه‌گنج نیز اظهار داشت: جاده دهستان مارز در مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار بوده و مبلغ مناقصه هم چهار تا پنج میلیارد تومان است.

وی افزود: سه میلیارد تومان از این مبلغ را بنیاد مستضعفان به صورت مشارکتی پرداخت خواهد کرد و طی یک هفته آینده پیمانکار مشخص خواهد شد و نهایتا از نیمه دوم آذرماه پروژه جاده مارز وارد فاز اجرایی خواهد شد.

بهبودی ادامه داد: یک میلیارد تومان از مبلغ تفاهم‌نامه بنیاد مستضعفان با اداره راهداری طی روزهای آتی واریز خواهد شد و مقرر شده طرح جاده مارز به طول ۱۲ کیلومتر اجرا شود.

خرید و نصب یکهزار انشعاب در حوزه آب روستایی

بختیار دهقانپور مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی قلعه‌گنج نیز بیان داشت: مقرر شده با مشارکت بنیاد مستضعفان، تعداد یک هزار انشعاب برای اهالی روستاهای این شهرستان خریداری و نصب شود.

وی اضافه کرد: دو هفته قبل نیز یک دستگاه تانکر آبرسانی سیار با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای روستاهای قلعه‌گنج خریداری شد.

ادارات قلعه‌گنج پای کار باشند، اعتبار است

سیدمحمدعلی پوریزادن مدیر ملی طرح توسعه و آبادانی قلعه‌گنج نیز اظهار داشت: طی هفته آینده برای اینکه پروژه‌های توسعه‌ای در قلعه‌گنج جهش پیدا کند بخشی از مبلغ تفاهم‌نامه آزاد خواهد شد.

وی افزود : اگر امروز ادارات و دستگاه‌های اجرایی در قلعه‌گنج پای کار باشند و قرارداد و تفاهم‌نامه بیاورند پول و اعتبار لازم واریز خواهد شد و اجرای پروژه‌ها با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت.

 پوریزدان تصریح کرد: ادارات باید پروژه تعریف کنند و قطعا اعتباراتی برای طرح‌ها و پروژه‌های آنها خواهیم داشت.

 طرح توسعه و آبادانی مناطق محروم برای نخستین بار توسط بنیاد مستضعفان در قلعه‌گنج کرمان اجرا شد و شامل بخش‌هایی، چون حمایت از تولیدات مردم محور، ارتقای حوزه سلامت روستایی، افزایش سطح آموزش و زیرساخت‌های آموزشی، طرح‌های اشتغالزایی و توانمندسازی، طرح‌های زیرساختی و آبادانی و همچنین بهبود خدمات و برنامه‌های فرهنگی است.

شهرستان قلعه‌گنج در فاصله ۴۲۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

برچسب‌ها قلعه گنج بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی توسعه روستایی جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قلعه گنج بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی توسعه روستایی جیرفت قلعه گنج بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی توسعه روستایی جیرفت اخبار کنکور بنیاد مستضعفان میلیارد تومان قلعه گنج تفاهم نامه پروژه ها خواهد شد طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‌درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

سید خلیل منبتی در نشست مشترکی که شب گذشته با حضور شهرداران مناطق مشهد و مدیران بنیاد مسکن استان که به مناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‌های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب اظهار کرد: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‌‎درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است. همچنین علاوه بر این، عملیات عمرانی ۳۵۰۰ واحد دیگر نیز در سرتاسر استان در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی افزود: بنیاد مسکن در خصوص کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها، بخشداری‌ها و... در دست اجرا دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن را درآمد هزینه برشمرد و عنوان کرد: ما همچون شهرداری هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کنیم و این یک امتیاز محسوب می‌شود. امیدواریم دست در دست هم و با مشارکت و همکاری سایر نهادها بتوانیم گره از کار مردم بگشاییم و بیشتر در خدمت مردم باشیم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی، هماهنگی و همکاری در توسعه معقول شهری، آمادگی برای انجام پروژه‌های مشترک بین شهرداری و بنیاد مسکن همچون ساخت‌وساز و...، افزایش همکاری بین شهرداری و بنیاد مسکن، بررسی معضلات حاشیه شهر مشهد و تلاش برای حل آن، ظرفیت مناسب منطقه ثامن برای همکاری و آمادگی برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی در این منطقه و... برخی از مباحث مطرح شده در این نشست بود که به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور