Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: در زمینه رسیدگى به نیاز مستضعفان در بخش مسکن کوتاهى کردیم و اگر این کوتاهى رخ نمى داد، امثال زن بندرعباسى و آسیه پناهى مجبور نبودند در آلونک چندمتری ساکن شوند.

منصور آرامى، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شوراى اسلامى در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، در خصوص ورود نمایندگان به تخلفات حوزه زمین خوارى و ساحل خوارى و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. گفت: نمایندگان مجلس به تمام مسائل مربوط به زمین خوارى و ساحل خوارى و... ورود مى کنند و به محض اطلاع از بروز چنین تخلفاتى، مانع ادامه آن مى شوند.

آرامى افزود: در جریان زمین خوارى و ساحل خوارى هایى که در بندرعباس هم رخ داده، همواره پیگیر ممانعت از ادامه آن بودیم و حتى به این مسائل ورود کردیم و به بحث هاى فاضلاب بندرعباس هم ورود داشتیم و اینطور نبوده که نسبت به این مسائل بى تفاوت باشیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شوراى اسلامى در خصوص ماجراى تخریب آلونک چند مترى زن سرپرست خانوار بندرعباسى ابراز کرد: در جریان تخریب این آلونک هنوز مشخص نیست که مقصران و خاطیان اصلى چه کسانى بودند و ما هم به آن ورود کردیم. درست اصل که این آلونک غیرقانونى بنا شده و باید تخریب مى شد، اما نقد ما به نحوه تخریب و شرایط آن است چرا که قبل از تخریب باید چاره اى براى اسکان این خانوار اندیشیده مى شد و نوع رفتار عوامل اجرائیات شهردارى هم در زمان تخریب مورد نقد جدى است.  
وى گفت: چند ماهى مى شود که موضوع لزوم اصلاح در قانون شهردارى‌ها را مطرح کردیم و پیگیر آن هستیم. در این جریان، مشخص است که یکى از مشکلات شهردارى ها، عدم آموزش نیروهاى اجرائیات و اجراى دقیق دستورات کمیسیون ماده ١٠٠ است که نیاز به اصلاحاتى هم دارد.

آرامى ادامه داد: باید قبول کنیم که در زمینه رسیدگى به نیاز مستضعفان در بخش مسکن کوتاهى کردیم و اگر این کوتاهى رخ نمى داد، امثال زن بندرعباسى و آسیه پناهى مجبور نبودند در آلونک چندمتری ساکن شوند و در بدترین شرایط روزگار سپرى کنند.

وى ابراز کرد: طرحى با عنوان جهش تولید مسکن در دست بررسى داریم و فوریت آن هم در مجلس تصویب شده و با اجرایى شدن آن قطعا بخش زیادى از مشکلات مسکن مستضعفان حل مى شود. به این نحو که اگر سالانه ١ میلیون مسکن متناسب با نیاز کشور ساخته شود، می‌توانیم نیاز این قشر را رفع کنیم و دیگر شاهد اسکان مستضعفان در آلونک هاى چندمترى غیرقانونى نباشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شوراى اسلامى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر روند تزریق و عرضه زمین به پروژه های نهضت ملی مسکن افزایش یافته است گفت: افزایش عرضه زمین خود زمینه ساز تقویت و استفاده از ظرفیت‌های مردمی می شود و این اقدام در آینده تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن را به همراه دارد.

وی افزود: یکی از اقداماتی که زمینه را برای ورود سازندگان به بازار مسکن فراهم می کند همین عرضه زمین است که امیدواریم این روند همچنان ادامه پیدا کند.

او اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی یکی از اولویت هایی است که ما در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن به کار گرفته ایم و به طور قطع این اقدامات طی امسال با توجه به شعار سال جزو اولویت ها و برنامه های ما به شمار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • دولت گرفتاری اقتصادی مردم را کاهش دهد‌
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن