Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@08:32:35 GMT

قول عجیب مرزبان در صورت قهرمان سپاهان

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۲۷۴۲

قول عجیب مرزبان در صورت قهرمان سپاهان

مربی سپاهان می‌گوید فاصله تهران تا اصفهان را در صورت قهرمانی سپاهان پیاده طی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چند سال پیش بود که علیرضا مرزبان پس از قهرمانی سپاهان به قول خود عمل کرد و فاصله 35 کیومتری فولادشهر تا اصفهان را پیاده طی کرد.


این مربی که حالا به تازگی بار دیگر به اصفهان بازگشته و مهم ترین دستیار محرم نویدکیا در لیگ بیستم خواهد بود، شب گذشته در برنامه ضربه آزاد اصفهان شرکت کرد و در واکنش به پیامکی که یکی از مخاطبان این برنامه ارسال کرده بود و از مجری برنامه خواسته بود تا قول پیاده روی تهران-اصفهان را از مرزبان بگیرد، اینطور واکنش نشان داد:« من این قول را الان می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این تیم قهرمان شد، من از تهران به اصفهان پیاده می روم. من حساب کرده ام. اگر 500 کیلومتر در نظر بگیریم. هر روز می توانم بین 30 تا 40 کیلومتر را پیاده طی کنم. 13 ، 14 روز طول می کشد و زیاد هم نیست.» 


سپاهان در این فصل از رقابت های لیگ برتر اگرچه با شکست 3 بر 1 مقابل گل‌گهر سیرجان کارش را آغاز کرد ولی در هفته دوم با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست آلومینیوم اراک شد ولی شاید قهرمانی این تیم خواسته اصلی هواداران از محرم نویدکیا در اولین فصل حضورش نباشد و رساندن تیم به رقابت های آسیایی بتواند فصل موفقیت آمیزی را برای طلایی پوشان اصفهانی رقم بزند.

فولادمبارکه سپاهان علیرضا مرزبان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان علیرضا مرزبان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سومین جلسه کارگروه استانی پیاده سازی آمایش آموزش عالی و مدیریت طرح تحول در دانشگاه اصفهان گفت: این رویداد بین المللی با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و ... عصر امروز در اصفهان برگزار می‌شود.
در این نشست هدف از این طرح را ساماندهی رشته های تحصیلی بویژه در مقطع کارشناسی عنوان کرد و گفت؛ پیاده سازی استانی آمایش عالی و مدیریت طرح تحول استان اصفهان ضروری است.قاسم عموعابدینی افزود ؛کارگروه استاتی در هر استان تشکیل و موارد مرتبط با تکالیف مقرر در بند آمایش آموزش عالی در سطح استان را بررسی ، تدوین و به شورای گسترش آموزش عالی پیشنهاد می دهد. وی گفت ؛ آموزش عالی در سطح استان با هدف رعایت اصل عدالت آموزشی و توجه به نقاط محروم و مرزی الزامی است.

دیگر خبرها

  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • کار گذرگاه عابر پیاده دقیقا چیست؟ 
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی