Web Analytics Made Easy - Statcounter

خشکشویی آنلاین از جدیدترین و کارآمدترین کسب و کارها در بازار اینترنتی است. تمام افراد اهمیت زیادی به نظافت و تمیزی وسایل منازل و شخصی خود می‌دهند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام واش لین، افراد ترجیح می‌دهند برای صرف زمان کمتر و جلوگیری از آسیب دیدن وسایل با ارزش خود در حین نظافت آن‌ها را به خشکشویی‌های معتبر بسپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خشکشویی‌ها با داشتن متخصصان و کارشناسان حرفه‌ای و با تجربه جنس پارچه‌ها را می شناسند و مواد شستشو با درجه حرارت مناسب را برای خشکشویی انتخاب می کنند. برای آشنایی با جدیدترین مکانیزم های خشکشویی در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

آنچه باید درباره خشکشویی آنلاین بدانید

خشکشویی آنلاین جدیدترین خشکشویی است که این روزها به بازار آمده و توجه افراد زیادی را جلب کرده است.

خشکشویی سنتی در مقایسه با خشکشویی آنلاین زمان محدودی برای ارائه خدمات و سفارش مشتری دارد. افراد مایل هستند هر زمانی از شبانه روز سفارش خود را به خشکشویی بدهند اما خشکشویی‌های سنتی این امکان را برای آنها فراهم نمی‌کند.

از این رو مشتریان به خشکشویی آنلاین رو می‌آورند؛ به همین دلیل است که خشکشویی‌ها درصددند که خدمات خود را علاوه بر سفارش‌های حضوری از طریق غیرحضوری و سایت های اینترنتی نیز ارائه دهند.

سفارش شبانه روزی

خشکشویی آنلاین در هر زمان و هر مکان با استفاده از اپلیکیشن و سایت برای عموم افراد قابل دسترس است. بعضی افراد به دلیل مشغله کاری در طول روز مایلند بعد از ساعت کاری یا اتمام کار خود سفارشات خود را به خشکشویی انجام دهند.

افراد با اطلاعات سفارشی که در سایت وارد می‌کنند، در سریع ترین زمان از خدمات خشکشویی برخوردار خواهند شد.

روال ساده سفارش مشتریان

مشتریان با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن موبایلی خود اقدام به درج سفارش خشکشویی خود خواهند کرد. ابتدا باید اطلاعات شخصی خود را وارد کرده، سپس جنس و نوع سفارش خود را درج می کنند.

در نهایت زمان و مکان دریافت و تحویل سفارش خود را به خشکشویی اطلاع می‌دهند. پس از درج سفارش، خشکشویی ها اقدام به ارسال پیک برای دریافت سفارش از مشتری به مکان مورد نظر می‌کند.

هزینه های مقرون به صرفه

با سفارش خشکشویی به صورت آنلاین و اینترنتی به راحتی در هزینه و زمان افراد صرفه جویی می شود. هزینه خدمات ارائه شده خشکشویی اینترنتی مانند خشکشویی سنتی با توجه به نرخ اتحادیه تعریف می‌شود.

در مواردی ممکن است به دلیل خدمات رایگان مانند پیک که برای مشتری ارائه می‌دهند، با کمی تفاوت قیمت مواجه شوند.

تبلیغات جذاب

این خشکشویی ها برای جذب مشتری و تبلیغات خود راه‌های مختلفی مانند تخفیفات ویژه اولین سفارش، تخفیفات برای معرفی مشتری وغیره را در نظر می‌گیرند.

با خشکشویی اینترنتی این امکان برای مشتریان فراهم می‌شود که اطلاعات و توضیح وسایل خود و زمان تحویل سفارش را با خشکشویی ها در میان بگذارد.

رضایت مشتری

سایت‌های خشکشویی آنلاین قسمتی را برای ثبت نظرات مشتریان در نظر گرفته است که افراد پس از استفاده خدمات مورد نظر خود را در آن قسمت وارد می‌کند.

مشتریان جدید برای اطمینان از عملکرد خشکشویی با مراجعه به این قسمت و مطالعه نظرات به راحتی تصمیم به ثبت سفارش در آن خواهند کرد.

اطمینان و اعتماد

امروزه به دلیل سوءاستفاده و هک‌هایی که از سایت‌های مختلف و اطلاعات افراد می‌شود، اعتماد کاربران را نسبت به خدمات اینترنتی کاهش داده‌است.

به این دلیل بهتر است افراد برای استفاده از خشکشویی های اینترنتی در محل زندگی خود نزدیک‌ترین را در نظر بگیرند و برای یکبار به صورت حضوری مراجعه کنند.

مشتریان با مشاهده گواهی‌های تاسیس و فعالیت این واحد صنفی و دستگاه ها و نحوه عملکرد آن‌ها در فرآیند شستشو تصمیم بهتری برای سفارش‌های اینترنتی خواهند گرفت.

اطلاعات کامل از فرآیند شستشو

خشکشویی‌های آنلاین با داشتن سایت اطلاعات کاملی از فرآیند و نحوه شستشو در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. این اطلاعات به صورت متنی، تصویر و ویدیو در نظر گرفته می‌شود.

کاربران با مشاهده روال کار خشکشویی و اطمینان از متخصصان این واحد به راحتی اقدام به ثبت سفارش خود می‌کنند. همچنین مشتریان با دستگاه‌ها، تجهیزات و مواد شوینده برای هر جنس پارچه آشنا خواهد شد.

بیمه سفارش‌ها

در خشکشویی های آنلاین سفارش مشتریان باید از مرحله دریافت تا تحویل پیک بیمه شوند؛ زیرا مشتریان معمولا وسایل با ارزش خود را به خشکشویی می‌سپارند و در طول حمل و نقل و مراحل شستشو ممکن است خسارات و آسیب هایی به آنها وارد شود. خشکشویی باید با بیمه سفارش ها اعتماد مشتریان را جلب کند.

نظافت وسایل خود را به خشکشویی آنلاین بسپارید

افراد توجه زیادی به نظافت وسایل خود دارند اما زمان زیادی از آن‌ها را در طول روز می‌گیرد. از طرفی آگاهی نداشتن از چگونگی شستشو برخی لباس‌ها و وسایل با جنس های خاص در منزل باعث آسیب رساندن به لباس های باارزش آنها شده است.

در خشکشویی پس از تحویل سفارش طبق فرآیند خاص هر جنس پارچه بدون آسیب، شستشو و خشکشویی می‌شود.

خشکشویی‌های اینترنتی با در نظر داشتن مزایا و امتیازاتی برای خود مشتریان بیشتری را جذب خواهند کرد. با بیمه خشکشویی در صورت آسیب به وسایل و لباس خسارات مالی احتمالی مشتری جبران می‌شود.

سایت خشکشویی اینترنتی واش لین با داشتن کاربردی‌ترین و مجهزترین ماشین های خشکشویی صنعتی آماده ارائه تمامی خدمات با بهترین کیفیت به شماست. با واش لین تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خشکشویی آنلاین خشکشویی واش لین خشکشویی اینترنتی خشکشویی آنلاین خشکشویی ها سفارش خود سفارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: به مناسبت گرامیداشت دهم اردیبهشت سال جاری، از آهنگ خلیج‌فارس به دو زبان فارسی و عربی تهیه شده به سفارش این سازمان، رونمایی می‌شود.

محمود افتخاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با تبریک فرارسیدن دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس اظهار کرد: طی سال‌های اخیر کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس به همراه اربابان غریب‌شان که از انقلاب اسلامی و اقتدار ایران زخم خورده‌اند همواره سعی و تلاش فراوانی در تحریف نام خلیج فارس داشته‌اند تا از این تغییر نام اعتباری برای خود بیافرینند و این آبراه استراتژیک جهان را به نام خود درآورند.

وی افزود: البته اعراب حاشیه خلیج فارس در پیمودن این مسیر تنها نبودند و گاه گاه از سوی بعضی مؤسسات بزرگ غربی از جمله نشنال جئوگرافی نیز همراهی می‌شدند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک تصریح کرد: این همراهی‌ها در نهایت به عذرخواهی این گونه مؤسسات و جایگزینی نام اصیل خلیج فارس به جای نام‌های جعلی دیگر شد.

افتخاری فرد خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت دهم اردیبهشت ماه سال جاری، از آهنگ خلیج فارس به دو زبان فارسی و عربی تهیه شده به سفارش این سازمان، رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای ارج نهادن این روز بزرگ و با عنایت به برنامه‌ریزی انجام شده سفارش ساخت یک قطعه موسیقایی به نام خلیج فارس در دستور کار قرار گرفته شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: این اثر امروز دوشنبه دهم اردیبهشت در صحن علنی شورا با حضور اعضای شورای شهر و شهردار اراک رونمایی می‌شود.

کد خبر 749104

دیگر خبرها

  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک
  • دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم