Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی منچستریونایتد معتقد است امسال به خاطر شرایط خاص موجود، عجیب ترین فصل تاریخ لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، اوله گنار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد درباره شرایط تیمش در فصل جاری به صحبت پرداخت و گفت: امسال لیگ برتر پر فراز و نشیب خواهد بود. همه بی ثبات و غیرقابل پیش بینی بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برخی از نتایج را دیده ایم که اصلا باور نمی کردیم.  امسال عجیب ترین فصل تاریخ لیگ برتر است. باید پیش برویم و ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. در جایی خواندم که مورینیو گفت: "یک پیروزی شما را به بالای جدول می برد و یک شکست شما را به قعر نزدیک می کند. بنابراین همه چیز بسیار فشرده است. فصل تازه شروع شده و امتیازات اکنون از کیفیت بازی مهمتر هستند.

او در ادامه گفت: کسب اولین پیروزی در خانه مهم است. فکر می کنم درباره آن بسیار نوشته و صحبت شده است. ما باید به این پیروزی افتخار کنیم و کارمان را از همین جا شروع کنیم. ما می توانستیم و شاید باید چند گل دیگر می زدیم تا پایان بازی راحت تر شود. با نتیجه یک بر صفر، هیچ وقت نمی توانید از پیروزی مطمئن باشید.

منچستر یونایتد در ۸ مسابقه ۱۳ امتیاز کسب کرده و با این امتیاز مقام نهم را در  جدول رده بندی لیگ برتر به خود اختصاص داده است. وست بروم هم با ۳ امتیاز پس از ۹ مسابقه در رده هجدهم جدول رده بندی قرار دارد.

یونایتد در بازی خود در لیگ برتر باید برابر ساوتهمپتون قرار گیرد ولی قبل از آن شاگردان سولسشایر بازی برابر باشاک شهیر در لیگ قهرمانان را در پیش دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اوله گنار سولسشایر تیم فوتبال منچستریونایتد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید

فیلم «مست عشق» با جذب ۵۰ هزار و ۶۵۸ مخاطب در نخستین روز اکران خود موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم «مست عشق» در نخستین روز نمایش عمومی خود، یک رکوردشکنی سهمگین از خود به جای گذاشت و توانست با جذب ۵۰,۶۵۸ مخاطب، رکورد فروش روز نخست سینما را از آن خود کند.

مجموع فروش این فیلم برای روز نخست، ۳,۵۸۵,۵۲۰,۰۰۰ ریال بوده است و باید به این نکته توجه داشت که این فیلم در شرایطی به این رکوردشکنی دست یافته که این رکورد طی یک دهه اخیر، در اختیار فیلم ساعت ۵ عصر مهران مدیری بوده است.

اکران مست عشق از روز چهارشنبه _پنجم اردیبهشت_ آغاز شد و تمامی سانس‌های فوق‌العاده اثر نیز تا پیش از ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه ترتیب داده شد تا این فیلم بتواند در این بازه، با جذب نزدیک به ۵۱۰۰۰ مخاطب، رکورد پرمخاطب‌ترین فیلم در اکران روز نخست را از آن خود کند.

طی یک دهه اخیر، علاوه بر ساعت ۵ عصر، چند فیلم دیگر نیز بوده‌اند که آمار خوبی از خود به جای گذاشته‌اند: فروشنده در روز نخست اکران خود ۲۵۰۰۰ مخاطب داشت. نهنگ عنبر ۲، ۲۱۰۰۰ مخاطب، ما همه با هم هستیم ۲۹۰۰۰ مخاطب، هزارپا ۲۷۰۰۰ مخاطب، مطرب ۳۵۰۰۰ مخاطب و گشت ۲ نیز ۳۵۰۰۰ مخاطب داشته است، دو فیلم پرفروش امسال یعنی تمساح خونی و سال گربه نیز به ترتیب در روز نخست نمایش خود، ۱۸۰۰۰ و ۳۱۰۰۰ مخاطب را به سینما کشاندند.‌

نکته قابل توجه در این رکوردشکنی آن است که تا پیش از این، جایگاه صدر جدول و رکوردها به فیلم‌های کمدی محدود می‌شد اما با اکران این فیلم این موضوع به اثبات رسید که دیگر موضوعات نیز برای مردم جذب و قابل توجه است و این امر نشان‌دهنده آن است که مست عشق طی روزهای آتی نیز با استقبال بسیار خوبی همراه خواهد بود و احتمالاً که بتواند یک رکوردشکنی خوب را در جدول فروش امسال سینمای ایران به جای بگذارد.

استقبال ۵۱۰۰۰ نفری مخاطبان در روز نخست نمایش این فیلم در شرایطی رقم خورد که تمساح خونی به عنوان پرفروش‌ترین فیلم امسال سینماهای کشور، طی روز گذشته، نزدیک ۲۰۰۰۰ مخاطب داشت و سال گربه نیز به عنوان دومین فیلم پرفروش امسال، نتوانست بیش از ۱۷۰۰۰ مخاطب جذب کند.

کد خبر 747748

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • تصاویری متفاوت و عجیب از کنکور امسال
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت