Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفر اول سنگین وزن انتخابی تیم ملی کشتی گفت: معلوم بود جهانی در این شرایط برگزار نمی‌شود، من هم چیزی هنوز کسب نکرده‌ام که آرام بگیرم. - اخبار ورزشی -

امین طاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد ابتلایش به کرونا اظهار داشت: خوشبختانه مشکل تنفسی ندارم و وقتی تستم مثبت شد، اسکن ریه دادم که به ریه‌ام آسیب نرسیده و فقط بدن درد شدید دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه قبلا گفته بود بعد از لیگ دچار بیماری شده، ادامه داد: من بعد از لیگ احساس کردم کرونا گرفتم و بدن درد شدید هم داشتم. اسفند ماه هم همین حالت‌ها را تجربه کردم و این دفعه سوم است که با این وضعیت روبه رو می‌شوم و البته این بار تست هم دادم که مثبت بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این مدعی سنگین وزن کشتی آزاد که در مسابقات انتخابی روز 15 آبان اول شده بود، در مورد لغو مسابقات جهانی گفت: قابل پیش‌بینی بود که مسابقه برگزار نشود. به نظر من جام جهانی هم هرگز اعتبار و ارزش جهانی را ندارد. مشکلی با لغو جهانی ندارم، قطعا تمریناتم را بعد از بهبودی از کرونا سفت و سخت تر از قبل دنبال می‌کنم، خیلی جدی تر، بابرنامه تر، باهدف تر و باانگیزه بیشتر تمرین خواهم کرد چون هنوز چیزی کسب نکردم که بخواهد آرامم کند. تنها رسیدن به مدال جهانی و المپیک است که می‌تواند من را راضی کند.

زمان برگزاری انتخابات دو هیئت کشتی استانی مشخص شد



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد

بازگشت محمدعلی گرایی به تیم ملی کشتی فرنگی ایران یعنی این که نماینده ایران در مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2024 در وزن 77 کیلو مشخص نیست و معلوم نیست از بین امین کاویانی نژاد، محمدرضا مختاری و محمدعلی گرایی، کدام کشتی گیر قرار است در المپیک حضور پیدا کند.

به گزارش طرفداری، برخلاف این ادعا که هر کس سهمیه المپیک گرفت خودش می تواند در المپیک حضور پیدا کند، در برخی اوزان شرایط اعضای تیم ملی کشتی در المپیک پاریس روشن نیست.

اگر فرض بر گرفتن سهمیه باشد، محمدرضا گرایی و حسن یزدانی سال قبل در مسابقات جهانی سهمیه المپیک را دریافت کرده اند اما هر 2 نفر باید در تورنمنت ها به میدان بروند و به خوبی کشتی بگیرند تا به مسابقات المپیک 2024 بروند.

بر این اساس باید گفت در مسابقات المپیک پاریس، فقط 4 نفر قطعا در تیم ملی کشتی ایران هستند: امیرحسین زارع، رحمان عموزاد، امین میرزازاده و هادی ساروی. البته به نظر می رسد حضور نفراتی مثل علیرضا مهمدی در 87 فرنگی و یونس امامی در 74 آزاد و بالاخره حضور امیرعلی آذرپیرا در 97 آزاد هم تقریبا قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال