Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی بروز برخی حوادث و در راستای پیگیری اقدامات مربوط به ارتقای مسائل ایمنی ، بهداشت ومحیط زیست درفضاهای کارگاهی خطوط مترو، مدیر عامل شرکت مترو طی جلسه فوق العاده کمیته مدیریت بحران ، پدافند غیرعامل وHSE با حضور مجریان و مشاوران خطوط، به بررسی علل سوانح اخیر پرداخته و تصمیمات مقتضی به منظور افزایش ضریب ایمنی کار و جلوگیری حداکثری از تکرار حوادث اینچنینی اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا؛ در این جلسه گزارشی از دلایل وقوع حوادث به همراه پیش بینی تمهیدات و راهکارهای لازم به منظور ممانعت از تکرار سوانح اخیر ارائه شد. همچنین مقرر شد با توجه به انتخاب مشاور جهت استقرار سامانه HSE-MS  و ایجاد پرتال پایش به همراه داشبورد HSE  در شرکت مترو، علاوه بر نظارت بیشتر بر ضوابط ایمنی مربوط به احداث خطوط و ایستگاه ها ، گزارش مستمر و دوره ای از نحوه عملکرد واحد ایمنی ، بهداشت و محیط زیست در پروژه ها تهیه و ارائه شود .

مصوبه دیگر جلسه مذکور ، ابلاغ آیین نامه اجرایی الزامات مسائل ایمنی ، بهداشت و محیط زیست جهت اجرای دقیق به پیمانکاران با توجه به روش اجرایی مدیریت – کنترل مدارک و مستندات ، بازنگری و مدیریت تغییر و در نهایت اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه بود .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مترو ضوابط ايمني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم ۵ استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام کرده است.

این در حالی است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ کند.

در ماده ۱۹۲ قانون برنامه پنجم، دولت (سازمان حفاظت محیط زیست) مکلف شده بود ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوط را در حساب‌های ملی محاسبه و لحاظ کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟