Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:02:22 GMT

اخذ ویزای انگلیس

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۳۳۱۴

اخذ ویزای انگلیس

اگر شما قصد گرفتن ویزای انگلیس را دارید باید بدانید ویزای  آسانی را انتخاب نکرده اید. ویزای انگلیس از آن ویزاهایی است که به اصطلاح باید کفش آهنی بپوشید و به دنبالش بروید و باید حتما مشاوری درکنارتان باشد تا راهنماییتان کند. مطالب این خبر صرفا جهت اطلاع از نحوه اخذ ویزا هست و در ایام کرونا هیچ سفر و پروازی توسط ژیوار ارائه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ژیوار، انگلستان جزء کشورهای حوزه شنگن نیست پس نمی‌توانید با داشتن ویزای شنگن به انگلیس بروید، زیرا شرایط اخذ ویزای انگلستان کاملا منحصر به فرد است. در صورتی که اولین بار است که به انگلستان سفر می‌کنید، حتما بدانید که حداقل باید یک ویزا از نوع شنگن در پاسپورت خود داشته باشید. در غیر اینصورت باید قید گرفتن ویزا انگلستان را بزنید.

 البته نا امید نباشید ما شما را برای راه های دیگری که پیش رو دارید کاملا آگاه می‌کنیم.

مدارک لازم برای سفر

 پاسپورت مسافر که باید حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.

فرم درخواست ویزای توریستی انگلیس.

یک قطعه عکس ۳.۵  در  ۴.۵  عکس ارائه شده باید حداکثر شش ماه قبل‌تر گرفته نشده باشد.

اصل و ترجمه کارت پایان خدمت.

ارائه مدارک مالی  که نشان دهنده تمکن مسافر است. تمکن مالی باید به پوند محاسبه شود، همچنین گردش سه ماه اخیر حساب باید به پوند ارئه شود.

باید دقت کنید که فرم درخواست ویزای انگلیس از حساسیت بالایی برخوردار است. پس اگر خودتان آن را پر می‌کنید خیلی مراقب درست پر کردن آن باشید.

فرمی که پر می‌کنید به صورت آنلاین به ابوظبی ارسال می‌شود، و ویرایش آن کار ساده‌ای نیست‌، برای همین باید حتما با دقت بالایی آن را پر کنید. برای مطالعه کامل مدارک ویزای انگلیس به صفحه یاد شده مراجعه کنید.

مدت زمان آماده شدن ویزای انگلیس

برای گرفتن ویزای انگلیس باید صبور باشید، با توجه به سخت گیر بودن انگلستان برای ارائه ویزا به متقاضیان این کشور معمولا ما پیشنهاد می‌کنیم، که سه یا چهار ماه قبل از حرکت باید برای ویزا اقدام کنید.

 آماده کردن مدارک مسافر و چیدن آنها به صورتی که مرسوم باشد، توسط متخصص ویزا در ژیوار سفیر نوین به شما گفته می‌شود، و برای پرکردن فرم ویزای انگلیس می‌توانید این کار را به عهده متخصصان این امر در ژیوار بسپارید.

 اگر به طور قطعی بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که چه مدت تا دریافت روادید انگلیس باید منتظر باشیم؟ باید گفت بین ۴الی ۶ هفته این روند ادامه دارد. ممکن است این روال بیشتر هم طول بکشد، و شاید هم کمتر!

مدت اعتبار ویزای انگلیس 

ویزای انگلیس از نوع مالتیپل می‌باشد، این به معنی این است اجازه "چند بار ورود به انگلستان" را دارید.

 برای مدت اقامت در انگلیس، این کشور ویزاهایی با اعتبار ۶ ماه  ۲ ساله ، ۵ساله  و ۱۰ ساله ارائه می‌دهد.

 البته در نظر داشته باشید هر چه ویزایی که انتخاب می‌کنید روزهای بیشتری داشته باشد، روند کاری آن هزینه بیشتری برایتان می‌تراشد!

سفارت انگلستان، روز مصاحبه را دریابید!

باید بگویم سفارت انگلیس برای صدور ویزا مصاحبه ای لازم ندارد و شما فقط برای انگشت نگاری باید به یکی از کارگزاری های رسمی این کشور که در بالا گفته شد مراجعه کنید، آنچه که در این روز اتفاق می‌افتد بسیار واضح است و شما فقط باید انگشت نگاری شوید، همین! تمام برنامه سفر و هر آنچه قصد دارید که در انگلیس انجام دهید، همگی در برنامه سفری که راهنمای ویزای ژیوار برای شما تنظیم کرده است، آورده شده است، پس نگران نباشید.

خوان آخر برای گرفتن ویزای انگلیس

بعد از این که انتخاب کردید که چه مدت اقامت نیاز دارید و مدارک را هم همگی تکمیل کردید حالا باید به دفاتر VFS (بیومتریک) یا همان انگشت نگاری بروید.

 به انتخاب خودتان می‌توانید یکی از شهر های آنکارا، استانبول، دبی، ابوظبی و بازهم حق انتخاب دارید البته در نظر بگیرید که شما از ایران اقدام می‌کنید و این دفاتر به شما نزدیکترند.

 از زمانی که در ژیوار هزینه کارهای اداری را پرداخت کنید تا زمانی که فرم درخواست ویزا توسط اپراتور برای ابوظبی ارسال شود، شما باید در زمانی که توسط سفارت انگلیس تعیین می‌شود، به دفتر انگشت نگاری در یکی از شهرهای بالا که انتخاب کرده اید، مراجعه کنید. بعد از این مرحله باید منتظر گرفتن ویزایتان باشید.

 انواع ویزاهای خانوادگی در انگلیس:

اگر نامزدتان در انگلیس است و می‌خواهید با او ازدواج کنید می‌توانید ویزای خانوادگی انگلیس را بگیرید.

اگر همسرتان در انگلیس است و قصد دارید در کنار وی زندگی کنید.

اگر والدینتان یا یکی از آنها ساکن انگلیس هستند، و می‌خواهید در کنارشان زندگی کنید، باید برای ویزای خانوادگی انگلیس اقدام کنید.

اگر فرزندتان در انگلستان تحصیل یا کار می‌کند و در کل ساکن انگلستان است، می‌توانید درخواست ویزای خانوادگی انگلیس را بدهید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ویزای انگلیس اخذ ویزا ژیوار ویزای انگلیس درخواست ویزا گرفتن ویزای انگشت نگاری گرفتن ویزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تحریم‌های انگلیس علیه صنایع نظامی ایران

وزارت امور خارجه انگلیس روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو نفر و چهار شرکت مرتبط با شبکه تولید پهپاد در ایران را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • تداوم تحریم‌های انگلیس علیه صنایع نظامی ایران
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • فرار اسب‌های گارد سلطنتی انگلیس + فیلم
  • راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها