Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ یک قنادی در قزوین با اهتمام به شیوه نامه‌های بهداشتی در ایام شیوع کرونا به سلامت مشتریان خود احترام ویژه قائل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مسئول یک قنادی در این شهرستان با اهتمام به شیوه نامه‌های بهداشتی در ایام شیوع بیماری کرونا به سلامت مشتریان و کارکنان خود احترام ویژه قائل شده به نحوی که حلاوت این رعایت‌ها بر طعم مطبوع شیرینی‌های این قنادی سبقت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مغازه شیرینی فروشی روزانه مرتب ضدعفونی می‌شود، برای مشتریان الکل 70 درصد تهیه شده، ورود به کارگاه پخت برای افراد متفرقه ممنوع است، کارکنان ملزم به استفاده از ماسک و کلاه هستند، مشتری بدون ماسک به مغازه راه داده نمی‌شود و به جهت جلوگیری از ایجاد تجمع، مشتریان در صف‌‌های معین بیرون مغازه با فاصله دو متری از یکدیگر می‌ایستند و به صورت نوبتی پس از آن که دستشان ضدعفونی شود وارد مغازه می‌شوند همچنین در این قنادی تا حد زیادی دریافت پول از طریق کارت بانکی بر پول نقد ارجحیت دارد.

گزارش تسنیم از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یک نانوایی قزوین/ کرونا از تنور داغ این نانوا‌ فراری است+ فیلمبرنامه‌های هفته بسیج در قزوین با اولویت اوامر ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شوداوضاع نابسامان کوچه‌های ناصرآباد قزوین به روایت تصویر

مدیریت این قنادی عقیده دارد که برای شکست بیماری منحوس کرونا باید به تمام شیوه نامه‌های صادره از سوی ستاد مقابله با کرونا احترام قائل شد اما این در حالی است که مسئولان نیز باید شرایط خاص قشر قنادان را در نظر بگیرند زیرا که پیک زمانی شروع کار شیرینی فروشان از غروب شروع می‌شود که لزوم تعطیلی این صنف از ساعت شش عصر به بعد تاثیر جدی و اساسی بر روی معیشت کارگران شاغل در قنادی‌ها گذاشته است.

به گزارش تسنیم حدود 15 کارگر در این قنادی مشغول فعالیت و امرار معاش هستند که تامین این افراد از نظر مالی به علت شرایط خاص کرونایی و محدودیت‌های وضع شده دچار مشکلات فراوان شده‌ لذا مسئولان دولتی در زمان فعلی اگر نسبت به اقدامات حمایتی لااقل در حوزه اخذ بیمه و مالیات اصرار و اهتمام نورزند، قطعا سفره کارگران قنادی‌ها روز به روز کوچک‌تر می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا استانداری قزوین پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت 
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر