Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@18:05:13 GMT

ترخیص ۱.۴ میلیون تن کالا از گمرک

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۳۴۰۶

وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: تا کنون ۱.۴ میلیون تن کالا از گمرک ترخیص شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رزم‌حسینی امروز در حاشیه نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس و در جمع خبرنگاران، در خصوص افزایش قیمت گوشت مرغ و تخم‌مرغ با اشاره به تقسیم کار با وزارت جهاد کشاورزی، تصریح کرد: در حوزه گوشت قرمز و مرغ و تخم‌مرغ مسئولیت بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رزم حسینی، با بیان اینکه ما به عنوان تامین کننده نهاده‌های دامی تاکنون ۱/۴ میلیون تن کالا را از گمرکات ترخیص کرده ایم، افزود: در مجموع ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالا در بندر عباس و بندر امام خمینی(ره) وجود داشت که با توجه به دستور رئیس جمهور و بازدید بنده به سرعت در حال ترخیص است.

وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: کالا‌های ترخیص شده تحویل وزارت جهاد کشاورزی می‌شود که این وزارتخانه باید از طریق سامانه بازارگاه توزیع کند.
وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی مطالبه افزایش قیمت برخی کالا‌ها را داشت که ستاد تنظیم بازار به در برابر آن مقاومت کرد.
رزم حسینی با تاکید بر لزوم توجه به تولیدکنندگان و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی دام و طیور تصریح کرد: ما باید اقداماتمان را طوری تنظیم کنیم که هم تولیدکنندگان امکان ادامه تولید داشته باشند و هم قیمت در بازار داخل متعادل باشد.
برای افزایش تولید سیگار داخلی اقدام کرده‌ایم

وزیر صنعت معدن و تجارت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مسئول حوزه قاچاق سیگار دانست و گفت: ما برای افزایش تولید داخل سیگار اقدام کرده‌ایم.

رزم حسینی در حاشیه نشستِ امروز کمیسیون صنایع و معادن و در جمع خبرنگاران در خصوص بازار قاچاق سیگار، افزود: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مسئول کنترل قاچاق در کشور است و وزارت صمت تنها یک عضو این ستاد است.
وی افزود: آنچه ما می‌توانیم انجام دهیم در حوزه تولید داخل است که خوشبختانه برای افزایش تولید داخل اقدام کرده‌ایم.
وزیر صنعت معدن و تجارت همچنین گفت: دو مولفه ایجاد محدودیت و همچنین نرخ ارز عامل اصلی قاچاق کالا در کشور است، وقتی محدودیت ایجاد می‌کنیم، متاسفانه در آن سو، قاچاق کالا انجام می‌گیرد.   رزم حسینی همچنین درخصوص فعالیت شرکت‌های خارجی تولید دخانیات در کشور گفت: شرکت‌هایی که مجوز تولید دارند، کارشان را انجام می‌دهند. برچسب ها: ترخیص ، کالا ، گمرک ، رزم حسینی ، وزیر صنعت معدن و تجارت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ترخیص کالا گمرک رزم حسینی وزیر صنعت معدن و تجارت وزیر صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی رزم حسینی ۴ میلیون تن کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت:  ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟