Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه تیم ویژه‌ای برای پرداخت حقوق کارگران کشت و صنعت مغان تشکیل شد، گفت: دادگستری نظارت مستمر بر امور شرکت دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از دادگستری اردبیل، ناصر عتباتی در جلسه بررسی اقدامات انجام یافته در ارتباط با شرکت کشت و صنعت مغان اظهار داشت: در راستای پرداخت حقوق کارکنان شرکت کشت و صنعت مغان و نیز رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های آنان نیاز است تا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که نیاز است تا برنامه‌ریزی در راستای تعیین تکلیف این شرکت انجام یابد بیان کرد: به همین منظور نیاز است مسئولین مربوطه در اسرع وقت نسبت به انجا تکالیف قانونی خود در تحویل شرکت کشت و صنعت مغان اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: پرداخت حقوق آبان ماه کارکنان کشت و صنعت مغان نیازمند انجام تکالیف قانونی این است که در این زمینه باید مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان خصوصی سازی در اسرع وقت نسبت به انجام تکالیف قانونی اقدام کنند.

عتباتی بیان کرد: نظارت همه‌جانبه دستگاه قضائی بر این امور به صورت مداوم و مستمر در حال انجام است و به همین منظور در راستای پرداخت حقوق کارگران تیم ویژه‌ای که سازمان خصوصی تشکیل داده است برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای نظارت بر امور در دستور کار است.

کاشان| ایجاد زیرساخت در کشت و صنعت مغان سرعت بخشیده شودحکم ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان تایید شدمقاله|حل مشکلات اقتصادی و آلودگی هوای شهرها ‌با راهبرد توسعه شرکت های کشت و صنعت

وی اظهار کرد: حقوق تمامی کارکنان در آبان ماه پرداخت شده است و در این زمینه نظارت مستمر بر امور شرکت کشت و صنعت مغان در حال بررسی و انجام است.

انتهای پیام/132/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت کشت و صنعت مغان پرداخت حقوق بر امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

به گزارش منیبان، براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق