Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد راستا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در حال حاضر 3 پروژه مهم راه  در شهرستان گچساران در دست اجراست که برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز به اعتبار  است.

وی  با بیان اینکه  قطعه ۲ و ۳ جاده بابا کلان و کمربندی دوگنبدان از مهمترین پروژه‌های راه در این شهرستان است، گفت:  قطعه ۲ محور گچساران - بابا کلان به طول ۱۰ کیلومتر و  با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد  که تاکنون ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلومتر این طرح آسفالت و ۲ کیلومتر قیرپاشی شده است.

راستا با بیان اینکه پنج کیلومتر دیگر از این محور باقی مانده است، عنوان کرد: اعتبار اختصاص داده شده به این طرح 290میلیارد  ریال از محل اعتبارات نفت که تاکنون 280 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.

معاون ساخت و توسعه راههای کهگیلویه وبویراحمد  در ادامه به قطعه سوم محور باباکلان- گچساران اشاره کرد و گفت:  این محور به طول 6 کیلومتر  است که تاکنون 3کیلومتر از این پروژه آسفالت شده است.

 راستا  با اشاره به اینکه این پروژه76درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: 330 میلیارد ریال به این پروژه تخصیص داده شده که  تاکنون 280 میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: فاز دوم کمربندی گچساران به طول هفت کیلومتر با اعتباری بیش از ۵۸ میلیارد ریال در دست اجراست که در این طرح تاکنون ۵۴ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز به اعتبارات است.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه گچساران تکمیل راه میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه بودجه کشور گفت: تکمیل متروی گلبهار به مشهد در ردیف پروژه های اولویت دار دولت قرار گرفته است.


مسعود شکیبایی افزود: قرار گاه خاتم الانبیا هم پای کار هستند و تولیت آستان قدس رضوی هم به این مهم ورود کرده است.وی افزود: مترو گلبهار به مشهد پروژه مهم و شاخصی است که برای تکمیل آن علاوه بر دولت، مجموعه استانی هم باید پیگیر باشند.


وی گفت: مسیر گلبهار به مشهد پرترددی است که با تکمیل مترو گلبهار زائران و مجاوران آقای علی بن موسی الرضا علیه السلام از آن بهره مند خواهند شد.


متروی گلبهار به مشهد ۴۰ کیلومتر طول داردکه زیرسازی ۳۶ کیلومتر آن انجام شده و مابقی تونل بوده که زمان بر است.

 

در بخش زیرسازی و ابنیه این پروژه به‌ جز تونل این مسیر، تقریباً ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اکنون می‌توان ریل‌گذاری و روسازی ۳۵ کیلومتر از مسیر پروژه را شروع کرد.

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی