Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سازمان منطقه آزاد ماکو برای مشارکت در تجهیز بیمارستان فجر ماکو به دستگاه MRI از محل صرفه جویی در هزینه های جاری سازمان اعلام آمادگی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از گروه تولیدات رسانه منطقه آزاد ماکو، محمدرضا عبدالرحیمی در نامه ای به دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان در خصوص مساعدت این سازمان برای خرید دستگاه ام ار آی برای بیمارستان فجر ماکو در راستای ارتقای سطح خدمت رسانی مراکز درمانی و بهداشتی منطقه اعلام آمادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در متن نامه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو آمده است: منطقه آزاد ماکو به عنوان وسیعترین منطقه آزاد کشور با جمعیت 220 هزارنفری ساکن و مسیر ترانزیت و عبوری سالانه بالغ بر دو میلیون نفر مسافر و صدها هزار تریلر به و از ترکیه و اروپا به کشورمان و فاصله 300 کیلومتری با مرکز استان، دارای سه بیمارستان و چندین مرکز خدمات بهداشتی می باشدکه علیرغم تلاش های بی شائبه همکاران خدوم و تلاشگرم در شبکه های بهداشت ودرمان منطقه، با استانداردهای مطلوب کیفی و کمی تجهیزات و دستگاههای پزشکی و درمانی فاصله
دارند.
در ادامه این نامه آمده است:‌ طی سالهای اخیر این سازمان علاوه بر تدابیر آن وزارتخانه در راستای ارتقای سطح خدمت رسانی مراکز درمانی و بهداشتی منطقه، نسبت به تامین مالی خرید تجهیزات متعدد پزشکی و درمانی منطقه از جمله خرید دستگاه های روزآمد سی تی اسکن و سونوگرافی برای بیمارستان فجر ماکو اقدام نموده است.
محمدرضا عبدالرحیمی در این نامه تاکید کرده است: بر این اساس و در راستای کمک به ارتقای سطح خدمات درمانی به مردم منطقه، سازمان منطقه آزاد ماکو آمادگی خود را جهت مشارکت با آن وزارتخانه در تامین یک دستگاه MRI و نصب آن در بیمارستان فجر ماکو اعلام می نماید و استدعا دارد دستور فرمایند معاونت های ذیربط آن وزارتخانه نیز اقدام مساعد در این ارتباط را با قید اهمیت در دستورکار قراردهند.
همچنین بدین منظور نیز مبلغ 30 میلیارد ریال از محل صرفه جویی در هزینه های جاری این سازمان در سالجاری اعتبار اختصاص داده شده است.
شایان ذکر است: یکی از دستگاههای تشخیصی مهم و ضروری امروز بیمارستانهای دارای ضریب نفوذ جمعیتی بالا دستگاه MRI می باشد و فاصله زیاد شهرهای واقع در منطقه با مرکز استان و ضرورت تدبیر برای جلوگیری از اعزام بیماران در روزهای سخت و شلوغ کرونایی به بیمارستانهای مرکز استان، ضرورت این مهم را دوچندان نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد ماکو بیمارستان فجر ماکو دستگاه MRI

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در آتش‌سوزی انبارها منطقه شهرری مستقراند.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعداد مصدومان حادثه انبارهای منطقه شهرری اظهار کرد: عملیات آتش‌نشانی انجام شده، تاکنون مصدوم نداشته و عملیات آتش‌نشانان در مراحل پایانی است.

وی افزود: بیمارستان ضیاییان و شهدای یافت آباد برای پذیرش و بیمارستان هفت تیر برای تخلیه بیمارستان و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در محل مستقر هستند

کد خبر 747989

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد