Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمد حسین حمیدی درباره محدودیت‎هایی ترافیکی کرونایی در پایتخت گفت: همانطور که قبلا اعلام شده بود، این محدودیت ها از اول آذرماه آغاز شده و بر اساس آن تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع اعلام شد.

وی با بیان اینکه در نخستین شب، این طرح به شکل هشدار و ارشادی اجرا شد، گفت: در این مدت سعی کردیم تا به رانندگان هشدارها و آموزش های لازم را بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی ادامه داد: اما از یکشنبه شب خودروهای غیرمجازی که اقدام به تردد درسطح شهر کرده بودند به وسیله دوربین ها و به مبلغ ۲۰۰هزار تومان برای هر شب جریمه شدند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره جریمه خودروها درسفرهای بین شهری نیز گفت: خروج خودروها با پلاک تهران و ترددشان در دیگر شهرها یک میلیون تومان در هر شبانه روز را درپی خواهد داشت که از سوی همکاران من اعمال خواهد شد.

حمیدی درباره صدور مجوز برای مشاغل نیازمند تردد شبانه نیز گفت: مشاغلی مانند سازمان های امدادی، درمانی و ... که فعالیت آنها ضروری است مشخص شده و لیست آنها به همراه شماره پلاک خودروهای مجاز آنها به فرمانداری ها ابلاغ شده است. سازمان هایی که هنوز لیست خودروهای خود را اعلام نکرده اند باید این لیست را به فرمانداری اعلام کنند.

به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، معیار عدم جریمه از سوی پلیس لیستی است که از فرمانداری گرفته شده و در سیستم اعمال شود.

وی درباره تاثیر محدودیت ها در کاهش تردد نیز گفت: طی ساعات محدودیت حدود ۸۰ درصد ترددهای درون شهری کاهش پیدا کرده است. همچنین در طول روز هم جریان ترافیک صبحگاهی ما حدود ۲۰ درصد و ترافیک عصرگاهی نیز ۳۸ درصد کاهش داشته است.

حمیدی درباره مخدوش کردن پلاک خودروها نیز گفت: این موارد جرم بوده و علاوه بر جریمه ۲۰۰هزار تومانی و توقیف خودرو در دادگاه نیز به آن رسیدگی خواهد شد. ماموران پلیس راهور در معابر حضور داشته و به طور جدی با این موارد برخورد خواهندکرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی ترافیک تهران محدودیت ها نیز گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات پلیس درباره طرح ترافیک امسال تهران

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرهنگ فیروز کشیر درباره اینکه آیا امسال تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال خواهد شد یا خیر گفت:‌ امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک اعمال نشده و اعمال نیز نخواهد شد. تصمیمات این‌چنینی باید در کمیته مشترک میان کارشناسان حوزه شهری و امور ترافیکی و انتظامی برگزار شود و پس از رسیدن به نظرات واحد و تصویب آن، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح ترافیک تهران مانند سال گذشته در حال اجراست، گفت:‌ تا امروز نشست مشترک و تصمیمی در مورد تغییر در طرح ترافیک گرفته نشده و اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود، قطعا اطلاعات لازم داده خواهد شد. البته مواردی در مورد طرح جدید ترافیک مطرح شده که این ها باید در شورای ترافیک مطرح و تصویب شود.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هسته مرکزی شهر، ترافیک سنگینی دارد و باید مدیریت کلان شهری برای آنجا صورت گیرد تا مردم متضرر نشوند. لذا اگر در آینده طرح جدیدی ریخته شود به اطلاع مردم خواهد رسید.

کد خبر 848977 منبع: ایسنا برچسب‌ها ترافیک - شهری پلیس راهور - شهر خبر مهم طرح ترافیک

دیگر خبرها

  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • آخرین جزئیات پلیس درباره طرح ترافیک امسال تهران