Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت جرارد پیکه در بازی بارسلونا برابر اتلتیکو مادرید کام آبی اناری ها را تلخ کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شنبه شب و در ورزشگاه واندامتروپولیتانو بارسلونا با نتیجه ۱ به ۰ مغلوب میزبان خود اتلتیکو مادرید شد تا فاصله این تیم با صدر جدول به عدد غیر قابل باور ۱۲ برسد.

اما اتفاق تلخ برای هواداران باریسلونا در این مسابقه مصدومیت شدید جرارد پیکه مدافع باتجربه بلوگرانا در اواسط بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیتی که تلخی شکست برابر تیم مادریدی را برای هواداران بارسلونا دو برابر کرد. گفته می شود اگر پیکه بخواهد بدون عمل جراحی و با طی کردن یک دوره ریکاوری به شرایط مسابقه برگردد، بین ۳ تا ۴ ماه زمان لازم است. درصورتی که بخواهد عمل جراحی روی زانوی مصدوم خود انجام دهد ، حداقال برای ۶ ماه غایب خواهد بود. حال باید دید مدافع متعصب آبی اناری ها چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

گفتی است مصدومیت وی بر اثر پیچ خورد رباط های صلیبی زانو به وجود آمده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید اتلتیکو مادرید اخبار بارسلونا اخبار لالیگا جرارد پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری هافبک مرکزی و تاثیرگذار مس در بازی برابر گل‌گهر چهار کارته شد و شانس حضور در این مسابقه را از دست داد. منتظر محمد در بازگشت از اردوی تیم المپیک عراق به دلیل مصدومیت نتوانست مس را همراهی کند و مهدی ترکمان هم که در سه بازی گذشته عملکرد خوبی در غیاب منتظر داشت به دلیل مصدومیت بازی مقابل صنعت نفت را از دست داد.

نویدکیا که فهرست محدودی برای ادامه بازی‌های لیگ و جام حذفی در اختیار دارد در بازی مقابل صنعت نفت، مهدی‌زاده را در مرکز زمین جانشین فرشید باقری کرد و عرفان شهریاری بازیکن جوانی که در نیم‌فصل از گلگهر به مس پیوست به عنوان وینگر راست در پست منتظر و ترکمان به بازی گرفته شد.

رضا دهقانی سومین وینگر مصدوم هفته‌های گذشته مس بود که به تازگی به تمرینات این تیم بازگشته و در این مسابقه پس از مدت‌ها در نیمه دوم وارد زمین شد.

در نهایت مس در غیاب سه بازیکن تاثیرگذار و شاخص خودش  اولین شکست در دوران حضور محرم را تجربه کرد. نویدکیا در این مسابقه گزینه‌های زیادی برای تعویض نداشت و با میدان دادن به رضا دهقانی و محمدحسین کریم‌زاده تنها توانست از دو شانس تعویض خودش استفاده کند.

اين در حالى است كه على عدنان عراقى هم به تازگى به دليل بى‌انضباطى از تيم كنار گذاشته شده است.

مس در بازی هفته بیست و هفتم برابر سپاهان نیز محمدرضا مهدی‌زاده را به دلیل اخراج در آبادان در اختیار ندارد.

دیگر خبرها

  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس