Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، شهراد بانکی دوبلور و مدیر روابط عمومی انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم درباره تشییع پیکر زنده یاد چنگیز جلیلوند گفت: هماهنگی با خانه سینما برای خاکسپاری زنده‌یاد جلیلوند در قطعه هنرمندان انجام شده است.

وی درباره زمان تشییع جلیلوند نیز بیان کرد: دختر زنده‌یاد جلیلوند خارج از ایران است و منتظریم تا یکی دو روز دیگر به ایران بازگردد و آن وقت درباره زمان خاکسپاری زنده یاد جلیلوند تصمیم‌گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

مجید فاضلی کد خبر: 1081738 برچسب‌ها چنگیز جلیلوند کرونا ویروس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: چنگیز جلیلوند کرونا ویروس زنده یاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان طلایی شد

 شهربانو منصوریان به مدال طلای رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش باتجربه ایران در فینال وزن 75- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

در حالی که الهه منصوریان خواهر کوچکتر شهربانو سرمربیگری تیم ملی را برعهده دارد، این قهرمان 39 ساله موفق شد یک طلای دیگر به کارنامه افتخارات خود آن هم با شکست حریف چینی اش در خاک این کشور اضافه کند.

او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهربانو منصوریان: از انتخابات مجلس انصراف دادم افسانه سه خواهر مبارز در لیگ ووشو!

دیگر خبرها

  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • (ویدئو) فرمانده تحت تعقیب فلسطینی که در روز تشییع زنده شد!
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست