Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@14:23:37 GMT

استخدام در آموزش و پرورش متوقف شد؟!

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۴۵۵۳

استخدام در آموزش و پرورش متوقف شد؟!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، برخی از افراد عنوان کردند که قرار است ماده 28 دانشگاه فرهنگیان حذف شود و دیگر آموزش و پرورش، آزمون استخدامی برگزار نمی‌کند. این افراد که فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها هستند، عنوان می‌کنند که امکان جذب در آموزش و پرورش را با حذف ماده 28 از دست می‌دهند.

اما ماده 28 دانشگاه فرهنگیان چیست؟ در ماده28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان آمده است: «تأمین بخشی از نیازهای خاص آموزش و پرورش در رشته‌هایی که امکان ‌توسعه آن از طریق «دانشگاه» وجود ندارد، مطابق ضوابط و مقررات وزارت آموزش و ‌پرورش از میان دانش آموختگان سایر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی ‌کشور و حوزه های علمیه، مشروط به گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی در «دانشگاه» ‌بلامانع می باشد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در  این خصوص اظهار کرد: چنین چیزی اصلا صحت ندارد. طبق قوانین و مقرراتی که داریم و بر اساس نیازهای کوتاه مدت و بلند مدت‌مان، سهمیه‌ها و مجوزهای استخدامی که از سازمان اداری و استخدامی می‌گیریم، به ماده 28 و جذب از طریق کنکور تقسیم می‌شود. 

الهیار ترکمن اضافه کرد: مثل سال‌های قبل، ماده 28 در دستور کار ما هست و ان‌شاءالله مجوز را که گرفتیم در همان اطلاعیه خودش برای ذی‌نفعان اعلام می‌کنیم.

در حال حاضر جذب در آموزش و پرورش از سه طریق دوره های 4 ساله دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، آزمون استخدامی که ماده 28 نیز از آن یاد می‌شود و جذب نیروهای حق‌التدریس، آموزشیار نهضت و مربیان پیش دبستانی است که از طریق مجلس صورت می‌گیرد.

پربیننده ترین اشتغالزایی جدید در آموزش و پرورش حقوق معلمان بر اساس رتبه بندی چگونه است؟ تصمیم مهم درباره دورکاری کارمندان تهرانی/ تعطیلی ۳گروه شغلی در ۴۳شهر بحرانی درخواست فوری تعطیلی دو هفته‌ای تهران راهکارهای جذب معلم در آموزش و پرورش تصویب شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش حق التدریسی ها فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان معلمان حق التدریس اخبار استخدامی آموزش و پرورش آخرین اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش حق التدریس آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان رتبه بندی فرهنگیان اخبار حقوق معلمان اخبار حقوق فرهنگیان اخبار بیمه فرهنگیان استخدام حق التدریسی ها معلمان استثنایی سهام عدالت دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش ماده 28

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فرهنگیان تازه استخدام از ما خواستند تا پیگیر اقساطی شدن شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳ باشیم.

متن نامه ی شهروند خبرنگار ما با این شرح است: 
با سلام و تحیات الهی، خواهشمندم موضوع شهریه پودمان فرهنگبان ماده ۲۸ سال ۱۴۰۳ را بررسی نمایید، چون آقای وزیر به فرهنگیان تازه استخدام قول داده بودند که نصفی از شهریه را دولت و نصف دیگر آن را در زمان واریز حقوق به صورت قسطی از حقوق فرهنگیان کسر شود، متاسفانه در حالی که سه روز مانده به ثبت نام، اعلام کردند که باید تمام هزینه که مبلغی بالغ بر ۵۴۰۰۰۰۰ تومان را فرهنگیانی که پاییز ۱۴۰۳ باید سر کلاس حاضر شوند، بپردازند، لطفا پیگیری نمایید.

دیگر خبرها

  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳