Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@03:55:55 GMT

۵ هزار خودرو در کل کشور جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۴۵۸۸

رییس پلیس راهور ناجا گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به ۱۵۶ هزار وسیله‌نقلیه تذکر دادیم که رانندگان ۱۱۰ هزار وسیله نقلیه به این تذکرات تمکین کرده و به مبدأ خود بازگشتند. همچنین ۵ هزار خودرو جریمه شدند.

خبرگزاری میزان- سردار سید کمال هادیانفر در گفت‌وگوی خبری درباره اعمال محدودیت‌های تردد در مسیر‌های بین استانی و اقدامات پلیس راهور در این رابطه اظهار کرد: بلافاصله بعد از ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا، عوامل پلیس راهور در ساعت ۲۴ بامداد ۳۰ آبان ماه، در هزار و ۱۸۱ نقطه اعم از ورودی و خروجی شهر‌های قرمز و نارنجی مستقر شدند و انجام وظیفه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور ضمن تقدیر و تشکر از هموطنان در عدم انجام سفر و توجه به توصیه‌ها، افزود: در دو روز از اجرای طرح، در تمام محور‌ها شامل کاهش تردد هستیم.

وی تصریح کرد: در ۴۸ ساعت گذشته به ۱۵۶ هزار وسیله‌نقلیه تذکر دادیم که رانندگان ۱۱۰ هزار وسیله‌نقلیه به این تذکرات تمکین کرده و به مبدأ خود بازگشتند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی در این طرح با تمام توان خود در حوزه ورودی و خروجی شهر‌ها با تذکر، انجام وظیفه می‌کند.

هادیانفر ادامه داد: بر اساس مصوبات ابلاغ شده به پلیس راهور، در شهر‌ها نیز دوربین‌ها فعال هستند و از ساعت ۲۱ تا چهار صبح اعمال قانون می‌کنند.

رییس پلیس راهور متذکر شد: بیش از هفت هزار نفر از پرسنل ما در حوزه راه و شهر این مأموریت خطیر را در کنار کادر بهداشت و سلامت کشور انجام می‌دهند و خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی از تنش رانندگان و پلیس به ما واصل نشده و مردم نهایت همکاری را با پلیس دارند.

وی متذکر شد: تمام تلاش ما این است که در کنار کادر بهداشت و سلامت جلوی شیوع این بیماری را بگیریم و جرایم صورت گرفته نیز کمترین حد ممکن بوده است.

بیشتر بخوانید: تردد با پلاک غیر بومی در شهر‌های قرمز ممنوع!

این مقام انتظامی بیان کرد: تاکنون حدود پنج هزار جریمه در کشور انجام شده و تلاش بر این است که با تذکرات و پیامک‌ها اقدامات خود را انجام دهیم و شاهد کمترین جریمه در این رابطه باشیم.

هادیانفر با تأکید بر اینکه این جرایم هم توسط دوربین‌ها و هم توسط افسر‌های راهور صورت گرفته، تصریح کرد: اغلب این جرایم در مبادی ورودی انجام شده، دوربین‌های راهور، دو شب در محور‌های جاده‌ای فقط به تذکر به رانندگان خاطی بسنده کردند و این تذکرات باعث کاهش تردد در جاده شده، اما از امروز در محور‌های جاده‌ای برای پلاک‌های غیر بومی در مبادی ورودی شهر‌های قرمز و نارنجی جریمه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس راهور هادیانفر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور هادیانفر هزار وسیله نقلیه پلیس راهور شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: سوانح رانندگی شبانه روز گذشته در مشهد منجر به مرگ یک موتورسوار و مصدوم شدن ۶۹ نفر شد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: دیروز در حادثه برخورد موتور سوار با خودرو پژو و اتوبوس، راکب موتور جان باخت.

وی اضافه کرد: همچنین دیروز ۶۵ فقره تصادف جرحی و ۳۱ فقره تصادف خسارتی در این کلانشهر رخ داد.

اسدنژاد گفت: مرتکبان هشت هزار و ۸۷۵ فقره تخلف راهور هم دیروز در مشهد جریمه شدند که هزار و ۸۳۸ فقره از این تعداد مربوط به تخلفات حادثه ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 6094192

دیگر خبرها

  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • هشدار پلیس نسبت به استفاده از این دو وسیله تزیینی در خودروها
  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی مطلقاً ممنوع است