Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو مشهور به "عمو راستگو" از مجریان و مربیان حوزه تعلیم و تربیت پیش از ظهر امروز به صورت محدود و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی  از بهشت معصومه قم  به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر آن مرحوم پس از تشییع در شهر مقدس قم برای خاکسپاری به زادگاهش مشهد مقدس انتقال داده شد.

حجت الاسلام والمسلمین راستگو  پس از سال ها تدریس و تبلیغ دین مبین اسلام به شیوه ای جذاب و پرنشاط سحرگاه دیروز دوم آذر ماه در ۶۷ سالگی در قم بر اثر سکته مغزی دارفانی را وداع گفت.

او  ۳۵ سال با اجرای شاد و پرنشاطش در تلویزیون سبب شده بود کودکان و نوجوانان زیادی پای آموزش این روحانی معلم خوش اخلاق قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید

فیلمی از اجرای حجت‌الاسلام راستگو در تلویزیون ماجرای انتقاد از مرحوم حجت‌الاسلام راستگو به خاطر اجرای تلویزیونی با لباس روحانیت + فیلم

حجت الاسلام محمد حسن راستگو در سال ۱۳۳۲ هجری شمسی در شهر مشهد به دنیا آمد.

او در سال دوم دبیرستان به حوزه علمیه مشهد وارد و سپس برای ادامه تحصیل وارد حوزه علمیه قم شد.

مرحوم راستگو  مبتکر برنامه ویژه تعلیم و تربیت کودکان ونوجوانان به صورت کلاس، اردو، دروس کلاسیک برای مربیان پرورشی، مراکز تربیت معلم، حوزه‌های علمیه و صدا وسیمای جمهوری اسلامی است.

تحقیقات او در زمینه‌های عقاید، تعلیم و تربیت، روانشناسی، اخلاق، احکام، تاریخ، قصص قرآن، قصص کودکان ونوجوانان، مشاوره و راهنمایی، تفسیر قرآن، مسائل اجتماعی، ادبیات عرب، ادبیات فارسی، شعر و برنامه ریزی درسی است.

او سال‌ها  مدیر مرکز آموزش مربی کودکان و نوجوانان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه بود و در عرصه بین المللی نیز فعالیت داشت و در برخی کشور‌های آسیایی، آفریقایی و اروپایی نیز به اجرای برنامه پرداخته بود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه قم مراسم تشییع حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی

(تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب