Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - موسسه اعتباری ملل در هشت ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت 962 میلیارد تومان را ثبت کرد و 12 درصد بر سپرده های سرمایه گذاری در این موسسه افزود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، موسسه ملل که با سرمایه ثبت شده 606 میلیارد تومان در بازار فرابورس ایران در حال فعالیت است گزارش عملکرد آبان ماه سال 1399 را منتشر کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش موسسه ملل دو هزارو 672 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و به سپرده گذاران خود یک هزارو 710 میلیارد تومان سود اختصاص داد، که حاصل این عملیات بانکی ثبت تراز مثبت 962 میلیارد تومان بود. این موسسه در دوره مشابه سال گذشته تراز عملیاتی مثبت 772 میلیارد تومان را ثبت کرده بود که در سال جاری توانست آن را نزدیک به 25 درصد بهبود ببخشد.
برهمین اساس موسسه ملل در یک ماهه آبان ، 299 میلیارد تومان درآمد تسهیلاتی کسب کرد و به سپرده های بانکی هم 208 میلیارد تومان سود پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز مثبت 91 میلیارد تومان بود این موسسه در آبان ماه سال گذشته تراز عملیاتی مثبت 70 میلیارد تومان را ثبت کرده بود.
مانده تسهیلات اعطایی این شرکت فرابوسی در پایان آبان ماه سال جاری به 12 هزار و 65 میلیارد تومان رسید و سپرده گذاران 12 درصد بیشتر از پایان آبان ماه سال گذشته دراین موسسه سپرده گذاری کردند و مانده سپرده های سرمایه گذاری این موسسه به 17 هزار 426 میلیارد تومان رسید .
موسسه ملل دراین دوره زمانی بیشترین درآمد تسهیلاتی را بترتیب از سه سر فصل مشارکت مدنی ، فروش اقساطی و سایر تسهیلات کسب کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته تغییری نداشته است و دربخش جذب سپرده های سرمایه گذاری هم بیشترین سود را به سپرده های بلند مدت یک ساله ،کوتاه مدت و بلند مدت دو ساله پرداخت کرد .
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میلیارد تومان آبان ماه سال سال گذشته موسسه ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد

به‌دنبال استقبال مشتریان ارجمند بانک رفاه کارگران و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) برای شرکت‌های سیمان فارس، کاشی و سرامیک سعدی و پنجره آریا از سوی این بانک تمدید شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، علاقه‌مندان تا روز سه‌شنبه اول خرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به خرید این اوراق اقدام کنند. 

این اوراق با نرخ سود علی‌الحساب 25 درصد، سه ساله (36 ماه)، به‌صورت با نام، الکترونیکی، معاف از مالیات و با امکان بازخرید پیش از سررسید منتشر می‌شود.  

از جمله مزایای خرید این اوراق می‌توان به دریافت بالاترین نرخ سود اوراق منتشره فعلی شبکه بانکی، تضمین دریافت اصل و سود در مواعد مقرر، امکان پرداخت سود قطعی پس از اتمام طرح علاوه بر سود علی‌الحساب و... اشاره کرد. 

دیگر خبرها

  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • تراز تجاری ایران با آفریقا باید علاوه بر مثبت بودن پایدار باشد
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع