Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-09@02:29:23 GMT

چینی‌ها «گرفتار زمان» را پسندیدند

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۵۱۰۷

چینی‌ها «گرفتار زمان» را پسندیدند

«گرفتار زمان»(Caught in Time) ساخت هنگ کنگ در آخر هفته افتتاحیه خود جانی تازه ای به گیشه چین بخشید.

این تریلر جنایی فانتزی که ماجرای پلیسی است که در تعقیب یک باند تبهکار در دوره های مختلف است، توانست  ۳۰.۳ میلیون دلار درآمد کسب کند. در این فیلم که توسط استودیو «Emperor Motion Picture» تولید شده، «دنیل وو» و «وانگ کیان یوان» هنرپیشه های محبوب چین و هنگ کنگ بازی می کنند و «لاو هو لئونگ» کارگردانی آن را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«گرفتار زمان» توانست فیلم جنگی میهن پرستانه «ایثار»(Sacrifice) را که در سه آخر هفته گذشته در جایگاه نخست قرار داشت، کنار بزند و در جایگاه نخست پرفروش ترین های باکس آفیس کشور پهناور چین قرار بگیرد.

براساس داده های مرکز «Artisan Gateway» فیلم «ایثار» در چهارمین آخر هفته خود ۶ میلیون دلار کسب کرد، و فروش کلی آن تا این تاریخ ۱۶۱ میلیون دلار است.

فیلم سینمایی انیمیشن محبوب «سگ های نگهبان» با فروش ۳.۳ میلیون دلاری در هفته دوم اکران خود، جایگاه سوم باکس آفیس این هفته چین را کسب کرد. این فیلم در هفته اول اکران افتتاحیه خود ۵.۵ میلیون دلار کسب کرد و در مجموع ۱۱ روز اکران، مبلغ ۹.۶ میلیون دلار درآمد داشته است.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1458777

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: چین تعطیلات سینمای جهان میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویری دردناک از تلاش معلم کوهرنگی برای نجات دختران گرفتار در سیل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار (تصاویر) «گوسفند مارکوپولو»؛ گوسفند وحشی افغانستانی که آمریکایی‌ها برای کشتنش ۴۰ هزار دلار خرج می‌کنند! (تصاویر) «موش دو پای بلوچستان»؛ کوچکترین کانگورو جهان که هرگز آب نمی‌خورد! (تصاویر) سگ افغان؛ لجبازترین، احمق‌ترین و زیباترین سگ دنیا! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصاویری دردناک از تلاش معلم کوهرنگی برای نجات دختران گرفتار در سیل
  • ببینید | تصاویری دردناک از تلاش معلم کوهرنگی برای نجات دختران گرفتار در سیل
  • هلال احمر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای امدادی و پشتیبانی در زمان بحران‌ها است
  • برنت ۸۲ دلار و ۹۴ سنت شد
  • خودروسازان چینی ارز دولتی را بلعیده‌اند
  • وارث بیشتر ارز کشور؛ مونتاژکاران/ خودروسازان چینی ارز دولتی را بلعیده‌اند
  • جدیدترین قیمت رمزارزها: ۱۷ ارديبهشت
  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید