Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان گفت: تنها دانشجویان مقطع کارشناسی ارشدی که قرار است از پایان نامه خود دفاع کنند و پایان‌نامه آن‌ها عملی است و نیاز به استفاده از آزمایشگاه دارد، می‌توانند از امکانات خوابگاه استفاده کنند.

سامان معتقد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت شهرستان اکنون نارنجی است و پرسنل دانشگاه به صورت ۵۰ درصدی حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس مصوبه دانشگاه، خوابگاه باز است اما تنها دانشجویان مقطع کارشناسی ارشدی که قرار است از پایان‌نامه خود دفاع کنند و پایان‌نامه آن‌ها عملی است و نیاز به استفاده از آزمایشگاه دارد، می‌توانند از امکانات خوابگاه استفاده کنند.

وی افزود: در هر اتاق یک نفر و یک اتاق در میان دانشجویان اسکان داده شده‌اند و فاصله اجتماعی کاملا حفظ شده است. وزارت علوم به ما ابلاغ کرده که باید از ۵۰ درصد خوابگاه استفاده کنیم ولی ما در هر اتاق چهار و هشت نفره تنها یک نفر اسکان دادیم. درحالی‌که می‌توانستیم در هر اتاق بیش از یک نفر اسکان دهیم.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان، با اشاره به نحوه فعالیت سلف سرویس دانشگاه، بیان کرد: فعالیت سلف و سالن‌های غذاخوری دانشجویی تعطیل است اما غذا به صورت بسته‌بندی در اختیار دانشجویان ساکن در خوابگاه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان خوابگاه دانشجویی پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا

دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا دنیا تجمع کرده و اعتراض خود را اعلام کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078120 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • انعقاد دو موافقت‌نامه بزرگ تحقیقاتی در یک هفته
  • انعقاد 2 موافقت‌نامه تحقیقاتی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • ابراز نگرانی کمیسر عالی‌ حقوق بشر سازمان ملل از نحوه برخورد با دانشجویان معترض
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • آیپک؛ اتاق فرمان سرکوب بیداری دانشجویی