Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@18:18:36 GMT

زلاتان؛ جانوری که تمام نمی‌شود!

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۵۲۹۶

زلاتان؛ جانوری که تمام نمی‌شود!

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، تیم آث میلان توانست در دیدار پایانی هفته هشتم رقابت های سری آ ایتالیا، در ورزشگاه سن پائولوی شهر ناپل، با نتیجه خوب 3 بر یک از سد ناپولی بگذرد و مجددا به صدر جدول صعود کند.
در این مسابقه، زلاتان ابراهیموویچ مرد اول میدان بود. این پیرمرد سوئدی در دقیقه 20 مسابقه سانتر زیبای تئو هرناندز را به زیبایی هر چه تمام تر به گوشه دروازه الکس مرت فرستاد و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل زیبایی که پشت نقطه پنالتی زده شد و رسانه های انگلیسی آن را ظالمانه خواندند.
این رسانه ها نوشته اند: زلاتان ابراهیموویچ بعد از به ثمر رساندن ضربه سر مهیج مقابل ناپولی در دیدار دیشب مقابل ناپولی، هیچ نشانه ای از کندی نشان نمی دهد.

پیر مرد سوئدی اکنون 39 ساله است اما شما از نحوه بازی او در سری A نمی دانید که او این سن و سال را دارد. ابراهیموویچ در شش دیدار از هشت مسابقه میلان در این فصل از رقابت های سری آ به میدان رفته و توانسته است 10 بار دروازه رقبا را باز کند.
دیشب تئو هرناندز از سمت چپ به حرکت درآمد و توپ را به روی دروازه شاگردان گتوزو ارسال کرد که مهاجم خوش سفر میلانی ها با شگفت انگیزترین ضربه سر ممکن، گل اول را برای روسونری به ارمغان آورد. او پشت نقطه پنالتی و بالاتر از کالیدو کولیبالی مهاجم تنومند ناپلی ها توانست دروازه این تیم را باز کند.
این نهمین گل مهاجم سابق بارسلونا، پی اس جی و منچستر یونایتد در این فصل بود که یک بازی باورنکردنی از بازیکنی بود که به دلیل COVID-19 چهار بازی میلان در سری آ و اروپا را از دست داد. البته زلاتان در ادامه با گل دومی که زد، خودش را در لیگ 10 گله کرد.

او اکنون در لیگ 2 گل بیشتر از برنده 5 دوره توپ طلای فوتبال جهان به ثمر رسانده است. کریستیانو رونالدو 35 ساله تاکنون 8 گل برای یووه در سری آ به ثمر رسانده است.
فعالیت حرفه ای ابراهیموویچ از سال 1999 با مالمو سوئد آغاز شد اما او اکنون اینجا حضور دارد و ثابت می کند که سن فقط یک عدد است. در حقیقت، مدیربرنامه او مینو رایولا اعتقاد دارد که زلاتان توانایی بازی تا 50 سالگی را دارد.
رایولا در مصاحبه ای به volkskrant.nl گفت: زلاتان به فوتبالش ادامه خواهد داد، تا زمانی که مجبور شوند او را با برانکارد به بیرون ببرند. او می تواند تا 50 سالگی به فوتبالش ادامه دهد به شرطی که در لیگ های با سطح بالا بازی کند. او تمام میلان را زنده کرده است. او 90 درصد آن تیم است.

انتهای پیام /

هومن جعفری کد خبر: 1081765 برچسب‌ها زلاتان ابراهیموویچ آث میلان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم

سرمربی میلان خبر از کاپیتانی رافائل لیائو در دیدار برابر یوونتوس داد

طرفداری | در آستانه دیدار حساس میلان مقابل یوونتوس در استادیوم آلیانز تورین که شنبه شب ساعت 19:30 به وقت تهران برگزار می‌شود، استفانو پیولی در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات هواداران شد. 

هدف روسونری کسب مقام دومی است و در عین حال می تواند تقریباً به طور قطعی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند. نشست خبری پیولی را به نقل از گل ایتالیا می‌خوانید.

روزهای حساس میلان

بازی مهمی برابر یوونتوس داریم و برای پیروز شدن خواهیم جنگید. متاسفانه به دلیل نتایج منفی در لیگ اروپا و دربی ده روز اخیر تنش‌زا و حساس بوده است اما تمرکزمان باید روی بازگشت به مسیر پیروزی باشد. نمی‌توانیم با وجود ناامید کردن هواداران‌مان متوقف شویم. بدیهی است که باید غرور و قدرت برای متحد ماندن جهت پیروزی بازی‌های باقی مانده تا پایان سری آ را داشته باشیم. از این وضعیت رنج می‌بریم، اما باید مسئولیت بپذیریم، از جایمان برخیزیم و بهترین عملکرد ممکن خود را در زمین به نمایش بگذاریم.

لزوم نایب‌قهرمانی

ما باید بجنگیم و تمام تلاش خود را انجام دهیم، گویی که آخرین بازی‌مان است. این همان تفکری است که باید داشته باشیم. برای هر توپی باید مبارزه کنیم، باید تمرکز داشته باشیم، باید بر حریفی که عملکرد خوبی دارد غلبه کنیم تا بتوانیم مقام دوم را تثبیت کرده و آن را به دست بیاوریم. 

اینتر قوی ترین تیم در ۴ سال گذشته

همه تلاش‌مان را کرده‌ایم اما همیشه نتوانسته‌ایم بهترین کیفیت را در زمین نشان دهیم. اینتر چهار سال است که قوی‌ترین تیم سری آ بوده اما تنها دو قهرمانی کسب کرده است. ما هرگز قوی‌ترین تیم سری آ نبوده‌ایم و داشته‌های آن‌ها را نداشته‌ایم. ما سعی کردیم برای رده‌های بالای جدول مبارزه کنیم، گاهی اوقات موفق شدیم و گاهی اوقات نه. ما از نظر ذهنی همه تلاش‌مان را کردیم اما همیشه نتوانستیم سطح بازی خودمان را ارتقا دهیم. اینتر تیمی قوی‌تر، منسجم‌تر و مستحکم‌تر است. ما نتوانستیم پابه‌پای آن‌ها پیش برویم اما ما تنها تیمی نبودیم که در این امر ناکام ماندیم. 

لیائوی کاپیتان

لیائو فردا کاپیتان خواهد بود. او مانند همه هم‌تیمی‌هایش و همه ما این موضوع را تجربه می‌کند. باختن دربی و دیدن جشن بازیکنان حریف برایمان شدیدا دردناک بود. الان باید در بازی‌های بعدی به شکست‌های پیشین واکنش نشان دهیم. می‌خواهیم ثابت کنیم میلان هستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد