Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به کاهش آمار مراجعه در خصوص نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: در این بازه زمانی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر در این زمینه به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کرده‌اند که این آمار در سال گذشته ۲۸ هزار و ۳۳۹ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشارکت ۸۷۹۱ زن در نزاع

وی افزود: از تعداد کل مراجعه کننده برای نزاع به پزشکی قانونی استان اصفهان در سال جاری هشت هزار و ۷۹۱ نفر زن و ۱۸ هزار و ۵۱۹ نفر مرد بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان همچنین به آمار هفت ماهه فوت ناشی از حوادث کار در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی ۶۲ نفر که همگی مرد بودند در این حوادث جان باخته‌اند.

۱۴۳۹ نفر در حوادث کار اصفهان آسیب دیدند

وی در خصوص مصدومین ناشی از حوادث کار در استان اصفهان نیز ابراز داشت: یک هزار و ۴۳۹ نفر در سال جاری در محل کار صدمه دیدند که از این تعداد ۷۰ نفر زن و یک هزار و ۳۶۹ نفر مرد بوده‌اند.

سلیمانی‌پور مرگ و میر ناشی از مصرف قرص برنج در اصفهان را ۶ نفر شامل پنج مرد و یک زن اعلام کرد و گفت: این آمار در مقایسه با ۱۴ مرگ و میر در این زمینه با کاهش خوبی رو به رو بوده است.

وی در خصوص شناسایی اجساد حادثه واژگونی خودروی سرویس کارکنان پالایشگاه اصفهان نیز ابراز داشت: هر چهار جسد این حادثه شناسایی شده است، اسامی این اجساد سید حمید موسوی، نادعلی صالحی، رضا کیماسی و خداوردی بهارلویی بوده که به خانواده‌های آنها تحویل شده است.

کد خبر 5078684

منبع: مهر

کلیدواژه: علی سلیمانی پور پزشکی قانونی اصفهان سانحه تصادف جسد حوادث کار نزاع و دعوا ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بارش باران گرگان بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا بارش برف بوشهر شهرکرد پزشکی قانونی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به تلاش ۲۴ ساعته این سازمان در حوادث شهری گفت: روزهای گذشته و در پی بارش‌های شدید، ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌منظور دفع آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی معابر بزرگراه‌ها و زیر گذرها به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان بوده است.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌عنوان یکی از بازوهای خدمات شهری همواره در بحران‌های طبیعی یاری‌رسان شهروندان بوده است.

وی افزود: روزهای گذشته و در پی بارش‌های شدید، ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌منظور دفع آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی معابر بزرگراه‌ها و زیر گذرها به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان بوده است.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان ادامه داد: در همین راستا تعداد چهار دستگاه لودر چهار دستگاه جرثقیل، ۲۰ دستگاه تانکر، دو دستگاه خودمکنده، ۲۰ دستگاه کامیون، ۵ دستگاه بیل‌بکو و یک دستگاه بیل ۹۱۲ به‌منظور رفع آب‌گرفتگی زیرگذر شهر رویاها، سیل بند سپاهان شهر، پل زندان، فلکه قوچانی، زیرگذر خیابان جی، اتوبان شهید آقابابایی و دیگر معابر شهری مشغول به‌کار بوده‌اند.

کد خبر 750803

دیگر خبرها

  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت ۴ مصدوم و یک فوتی داشت