Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:36:49 GMT

اردبیل میهمان بارش برف پاییزی در هفته جاری

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۵۴۹۸

اردبیل میهمان بارش برف پاییزی در هفته جاری

ایسنا/اردبیل مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارشی که هم اکنون در استان شاهد آن هستیم در ساعات آینده به اتمام می رسد و آخر هفته برفی را در استان شاهد خواهیم بود.

سیاوش محمدی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: بارش برفی که هم اکنون در اردبیل شاهد هستم  و در مناطق مرکزی و جنوبی در جریان است در دو ساعت آینده این سامانه بارشی از استان خارج خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر کل هواشناسی استان اردبیل، بر اساس نقشه های هواشناسی طی امروز (دوشنبه ۳ آذر) تا ظهر چهارشنبه (۵ آذر) آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و در غالب مناطق استان جوی پایدار حاکم می شود. هر چند طی این مدت در برخی مناطق (بویژه در نوار شرقی و مناطق جنوبی) در بعضی ساعات بارش خفیف نیز احتمال می رود.

وی همچنین ادامه داد: در طول شب ها نیز (به خصوص امشب) دمای هوا کاهش محسوس داشته و هوای سرد در استان حاکم می شود.

به گفته محمدی همچنین برای صبح فردا در برخی از مناطق مرکزی و جنوبی استان دمای منفی ۵ تا ۷ درجه سلسیوس نیز انتظار می رود.

وی یادآور شد: از ظهر روز چهارشنبه هفته جاری با نفوذ سامانه ناپایدار به استان سرعت وزش باد افزایش یافته و در مناطق مرکزی به صورت تند تا نسبتاً شدید خواهد وزید.

مدیرکل هواشناسی استان ادامه داد: در اواخر ساعات چهارشنبه بتدریج آسمان ابری شده و از روز پنجشنبه (۶ آذر) تا اواسط هفته آینده بارش باران و برف و هوای سرد استان را فرا می گیرد.

وی یادآور شد: بارش در روزهای جمعه (۷ آذر) و شنبه هفته آینده قابل توجه خواهد بود. لذا توجه به هشدار سطح زرد (شماره ۴۴) توصیه می گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بارش برف پاييز کاهش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی قم،بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی امروز چهارشنبه آسمان نیمه ابری تا ابری خواهد شد و در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید و غبار محلی در ارتفاعات همراه با رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

 روز پنجشنبه نیز آسمان نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید و غبار محلی رخ خواهد داد که رگبار باران در برخی مناطق استان هم دور از انتظار نیست.

روز جمعه رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقت بیشتر نقاط استان را در بر خواهد گرفت. دمای هوا از فردا کاهشی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا هفته آینده
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه
  • باران بهاری میهمان استان قزوین می‌شود
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • باران میهمان بهاری در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • هشدار نارنجی دشت کاشان در پایان هفته
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود