Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:15:04 GMT

برخی از مدیران جشنواره «موج» کیش مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۵۵۰۸

برخی از مدیران جشنواره «موج» کیش مشخص شدند

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم موج «کیش»، ابراهیم حصاری دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش در احکامی تعدادی دیگر از مدیران این رویداد سینمایی را منصوب کرد.

بدین ترتیب مهرداد ایاز به عنوان مدیر اجرایی، زهره زمانی به عنوان مدیر کارگاه و آموزش، هادی علی‌پناه به عنوان مدیر هنری، میدیا کیاست به عنوان مدیر سایت و فضای مجازی، عباس دوست‌قرین به عنوان مدیر انتشارات، حسین محروقی به عنوان مدیر هماهنگی و ساحل خالقی‌منش به عنوان مدیر تشریفات حکم گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش در ۲ بخش سفر و گردشگری و نگاه ویژه: دریا از ۲۸ بهمن لغایت ۱ اسفند ۱۳۹۹ در جزیره کیش برگزار می شود.

برچسب‌ها کیش هنرمندان فیلم کوتاه اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش هنرمندان فیلم کوتاه اکران فیلم کیش هنرمندان فیلم کوتاه اکران فیلم اخبار کنکور عنوان مدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر نصراللهی سخنگوی هیأت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: اتهام آقایان داوود محمدی و حامد موسوی فرد مدیران مسؤول هفته نامه مأمن سیاسی و مدیر مسئول پایگاه خبری نگرش امروز «نشر اکاذیب» بوده است.

وی افزود: در شکایت مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان آمده است: نگرش امروز با انتشار مطلبی با تیتر «خداحافظی قریب الوقوع مدیر عامل» موجب تشویش اذهان عمومی و آسیب به موقعیت اجتماعی ایشان شده است.

نصراللهی اظهار کرد: هیأت منصفه بعد از شنیدن دفاعیات، آقای داوود محمدی را با اکثریت آرا و آقای حامد موسوی فرد را به اتفاق آرا مجرم ندانستند.

وی در پایان گفت: رأی دادگاه رسیدگی به پرونده اتهام‌های مدیران مسئول هفته‌نامه «مأمن سیاسی» و مدیر مسؤول پایگاه خبری «نگرش امروز» که به ریاست قاضی کریمی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقباً صادر خواهد شد.

کد خبر 6098504

دیگر خبرها

  • سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر آغاز شد
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد