Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@15:56:38 GMT

۴ ایستگاه سلامت در شهر کرمان برپا شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۵۷۳۷

۴ ایستگاه سلامت در شهر کرمان برپا شد

نواحی مقاومت حضرت رسول(ص) و حضرت امیر(ع)کرمان همزمان با هفته بسیج و در راستای مبارزه با ویروس کرونا اقدام به برپایی ایستگاه های سلامت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ علی سلطانی در حاشیه برپایی ایستگاه سلامت که از امروز(۳ آذر) در شهر کرمان برپا شده؛ گفت: این اقدام توسط نواحی حضرت رسول و حضرت امیر کرمان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) کرمان افزود: ایستگاه های سلامت این ناحیه در میدان مشتاق و گلزار شهدا مستقر شد و اقدام به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی می کند.

 

 

وی با اشاره به اینکه ایستگاه های سلامت ناحیه حضرت امیر(ع) هم در میدان رسالت و میدان آزادی مستقر است؛ از استمرار فعالیت این ایستگاه ها تا پایان هفته بسیج خبر داد.

 

 

سلطانی با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام بهداشتی؛ امر به معروف و نهی از منکر در حوزه سلامتی از دیگر فعالیت های این ایستگاه ها است؛ اظهار کرد: در هفته بسیج برنامه های متنوع زیادی توسط حوزه ها و بسیجیان برگزار می شود.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا ایستگاه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند

 خلیل‌احمد سلامی اظهار کرد: رهبر انقلاب در دیدار هفته گذشته با کارگران، از کارگر بعنوان رکن تولید نام بردند و این نکته تأکید دوباره ای به جایگاه و منزلت قشر کارگری است.

وی افزود: کارگران از اقشار ارزشمند، زحمتکش و شریف جامعه  هستند و  در هر سازمان و اداره و شرکتی باید مورد احترام ، کرامت و عزت قرار گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: صیانت از سلامت و ارتقای ایمنی کارگران یکی از موضوعات مهمی است که هم وزارت متبوع و هم کارفرمایان روی آن توجه ویژه ای دارند. 

سلامی با بیان اینکه سال گذشته بیش از یازده هزار مورد بازرسی از کارگاه‌های سطح استان انجام شده است، افزود: این بازرسی ها منتج به کاهش ۱۰ درصدی حوادث ناشی از کار شده است.

وی ادامه داد: برای تکریم کارفرمایانی که به سلامت کارگر و ایمنی محیط کار توجه دارند، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان، تعدادی از تلاشگران عرصه سلامت در محیط کار مورد تجلیل قرار گرفتند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از انتخاب خانه های بهداشت و ایستگاه‌های بهگر نمونه استان هم خبر داد و گفت: هم اینک ۵۸ خانه بهداشت کارگری و ۱۰۲ ایستگاه بهگر در سطح واحدهای تولیدی استان به ارائه خدمات می‌پردازند. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • از معلمان در سراسر استان کرمان قدردانی شد+ فیلم
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود