Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بررسی آخرین وضعیت تولید واکسن کرونا در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد. زهرا شیخی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به جزئیات جلسه صبح امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی آخرین وضعیت ساخت واکسن کرونا و کیت‌های تشخیصی آنتی‌ژن در دستور کار جلسه صبح امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: پیرو این دستور کار مسئولانی از انستیتو پاستور در جلسه امروز صبح کمیسیون حاضر شدند.   شیخی بیان داشت: در این جلسه درباره اینکه چه کسانی به این واکسن نیاز دارند و چقدر می‌توان روی آن حساب کرد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی ادامه داد:همچنین در این جلسه میئولین حاضر گزارش‌های علمی درباره نحوه‌ی ساخت واکسن کرونا و واردات آن و کیت‌های تشخیصی به اعضای کمیسیون ارائه دادند.   این نماینده مجلس با بیان اینکه در تولید دارو و واکسن کرونا باید نگاه به داخل کشور داشت، گفت: باید در تولید واکسن کرونا تمامی تلاش را بر استفاده از توانایی‌های کشور قرار داد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: طبق توضیحات داده شده پروسه ساخت واکسن کرونا زمان‌بر است و این طور نیست که به زودی منتظر واکسن کرونا باشیم لذا در حال حاضر مهم‌ترین کار پیشگیری و خود مراقبتی‌های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال است.   بیشتر بخوانید: ورود سران طوایف، پیشکسوتان و سمن‌های چهارمحال و بختیاری برای کمک به مهار کرونا
انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مجلس شورای اسلامی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟