Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:26:14 GMT

کود ترکیبی آلی فسفاته وارد شبکه توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۵۸۱۲

کود ترکیبی آلی فسفاته وارد شبکه توزیع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حمید رسولی گفت: با توجه به تأثیر شگرف مواد آلی و فسفات در کمیت و کیفیت تولید محصولات کشاورزی و افزایش راندمان آنها، بزودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با مشخص شدن نتیجه مناقصه و انعقاد قرارداد خرید کودهای ترکیبی آلی فسفاته، این کود ارزشمند و تأثیرگذار را وارد چرخه توزیع رسمی خود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر در کشور چند تولید کننده داخلی کودهای کشاورزی، امکان تولید کودهای آلی فسفاته را دارند که با این اقدام طرح خودکفایی کودهای کشاورزی و توزیع این نوع کود از طریق شبکه ۳۵۰۰ کارگزار شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، با تولید ده‌ها هزار تن کود آلی فسفاته، گام مؤثری در حمایت از تولید کنندگان داخلی کودهای کشاورزی و تولید محصولات کشاورزی باکیفیت برداشته می‌شود.

مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی یادآور شد: پیرو تشکیل بیست و یکمین جلسه کارگروه خودکفایی کودهای کشاورزی با حضور رئیس و معاون مؤسسه تحقیقات خاک و آب در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و تصویب موضوع قرارگیری کودهای آلی و زیستی در سبد کودی این شرکت، مقرر شده بود که ظرف مدت حداکثر ۱۰ روز فرمول یا فرمول‌های مورد توافق میان مؤسسه تحقیقات خاک و آب کشور و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی توسط کمیته مشترکی بررسی و نتیجه آن در جلسه آتی کارگروه مطرح و پس از تصویب اقدامات لازم برای تولید و توزیع رسمی آنها در شبکه کارگزاری شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آغاز شود که نتیجه این اقدامات مشخص شده و به زودی این کود ارزشمند وارد چرخه توزیع رسمی خواهد شد.

کد خبر 5078625

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید رسولی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کود شیمیایی ویروس کرونا قیمت دلار بانک مرکزی ایران شاخص کل بورس وزارت جهاد کشاورزی تولید نفت قیمت یورو اقتصاد چین بورس تهران ستاد تنظیم بازار نهاده های دامی لوازم خانگی اقتصاد آمریکا طرح ملی مسکن شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کودهای کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت توزیع برق خراسان رضوی در همایش علمی تخصصی کاهش حوادث در شبکه برق منطقه سبزوار گفت: برای رفع ناترازی مصرف برق و کاهش خاموشی‌ها در بخش کشاورزی نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در خراسان رضوی به عنوان نخستین استان کشور آغاز شد .

خدابنده افزود: با پیگیری‌های انجام شده از وزارت نیرو این مصوبه ابلاغ شد و همه مالکان چاه‌های کشاورزی با نصب پنل خورشیدی می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.


وی گفت :‌برای امسال و در مرحله نخست هزار پنل خورشیدی در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز و استقبال کشاورزان این میزان افزایش خواهد یافت و ۳۵ شرکت پیمانکاری آماده نصب این پنل‌ها هستند .

 خدابنده افزود:  با هماهنگی با استانداری و دیگر مراجع برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان اقداماتی را انجام شده است  تا روند اجرای کار تسریع شود.

دیگر خبرها

  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد